بازدید مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از مرکز جامع خدمات سلامت شهید کاظمیان در تهران

دراین بازدید دکتر محمود فکری به همراه دکتر ثمین صدیق نماینده WHO در ایران در جریان اجرای طرح تحول بهداشت و روند ارایه خدمات بهداشتی درمانی به مردم در شبکه بهداشت قرار گرفتند.

بازدید از بخش های مختلفِ این مرکز اعم از بخش خدمات تغذیه، بخش خدمات روانپزشکی، خدمات دندانپزشکی، بهداشت محیط و آشنا شدن با چگونگی اقدامات مراقبان و بهداشت کاران سلامت و پزشکانِ این مراکز و چگونگیِ اجرای بسته های خدمتیِ طرح تحول سلامت، به همراه توضیحات مدیر مرکز و کارشناسان، بخش دیگری از این برنامه بازدید بود.

این‌گزارش حاکیست، دکتر میراسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر اسدی لاری مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت و دکتر تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت در این بازدید دکتر فکری و دکتر صدیق را همراهی کرده و به ارایه توضیحات لازم و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است مرکز جامع خدمات سلامت شهید کاظمیان در شمال غرب تهران واقع شده و ۳۰ هزار جمعیت ناحیه ۵ منطقه ۲ تهران را تحت پوششِ برنامه های بهداشتی، درمانی خود دارد.

در این مرکز خدمات رایگانی همچون واکسیناسیون، مشاوره های تغذیه و روان، بسته های خدمتی گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و زنان باردار، خدمات دندانپزشکی و غربالگریِ سرطان های شایع مردان و زنان انجام می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟