زیبایی خانم بازیگر سریال قطب شمال خارج از سریال! + عکس های جذاب  و بیوگرافی مه لقا

بیوگرافی

مه لقا مینوش زاد متولد سال 1379 در تهران است. پدرش شاعر بود که ۱۰ دی ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت. او دوران دبیرستان خود را در هنرستان سوره گذرانده است. علاقه او به بازیگری باعث شد که علاوه بر تحصیل در این رشته از صحنه تئاتر نیز به صورت عملی نکات بسیاری بیاموزد و در سال 93 با تئاتر « چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند » اولین تجربه بازیگری اش انجام دهد.

مه لقا مینوش زاده

اولین تجربه بازیگری

وی بصورت جدی با فیلم کوتاه در میان سال ۹۳ جلوی دوربین رفت و در سال ۹۵ وقتی ۱۶ ساله بود با فیلم سینمایی آوا وارد پرده سینما شد. علاوه بر بازی در نمایش های تئاتر تصمیم گرفت که خود نیز کارگردانی کند و حاصل آن شد نمایش خواستگاری که نویسندگی و کارگردانی این اثر را خود برعهده گرفت. مه لقا مینوش زاد سال ها قبل نیز دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده و به این رشته نیز علاقه دارد، او که از کودکی به ورزش می پرداخت؛ در رشته های اسکیت و دفاع شخصی و کاراته نیز تبحر دارد.

مه لقا مینوش زاده

شروع فعالیت های مه لقا مینوش زاد

همانطور که عنوان شد مه لقا مینوش زاد با بازی در نمایش ” چشمهایمان به ظلمات عادت کرده اند” کار خود را آغاز کرد، او در حالی که 14 سال داشت به خوبی از ایفای نقشش بر آمد، او بعد از حضور در چند فیلم کوتاه فستیوالی حصور یافت و بعداز مدتی نیز در یک فیلم سینمائی بلند به اسم آوا با کارگردانی صدف فروغی جلوی دوربین رفت. تا اینکه در پائیز سال 98 در سریال ” حکایتهای کمال ” چهره خود نیز را مطرح کرد. بازی او در فیلم سینمایی ” آتابای” ساخته نیکی کریمی برای او یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

مه لقا مینوش زاده

آثار مه لقا مینوش زاد

چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند 1393 (بازیگر)

خواستگاری ( نویسنده، کارگردان)

فیلم کوتاه مه لقا مینوش زاد

در میان 1395

حمال 1399

فیلم های سینمایی مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاده

آوا- 1395

آتابای- 1398

سریال های مه لقا مینوش زاد

حکایتهای کمال- 1398

نیکان- 1402

کدخبر: 1012302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟