چهره زیبای بازیگر خاص سریال شهرزاد خارج از سریال +عکس های شخصی و بیوگرافی مینا وحید

بیوگرافی

مینا وحید بازیگر ایرانی، در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۳۶۶ در رشت بدنیا آمد. او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم آتش سبز آغاز کرد. مینا وحید در سینما، تئاتر و تلویزیون حضور داشته است. از آثار برجسته و درخشان او می توان به دوران عاشقی و یک شب در تهران اشاره کرد.

همچنین او در مجموعه شهرزاد نیز بازی کرده است و در این سریال نقش مریم مهرزاد را داشت. از فیلم های تلویزیونی او می توان به برف بی صدا می بارد، بانوی عمارت، دختران حوا و افرا اشاره کرد.

مینا وحید

مخالف پدر مینا وحید با حرفه بازیگری

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و بر این باور بود که بازیگری آخر و عاقبت درست و حسابی ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به جای رسید که می گفت به دخترم افتحار می کنم. خانم مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داده است و با تحصیلات آکادمیک وارد حوزه بازیگری شد.

مینا وحید

درگذشت پدر مینا وحید و شوک بزرگی که به او وارد شد

پدر مینا وحید چندین سال با بیماری سرطان مغز استخوان دست و پنجه نرم می کرد و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت. فوت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد که به مدت یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد. مینا وحید هنوز این زمان ازدواج نکرده و مجرد است.

مینا وحید

داستان  عاشقی مینا وحید در جوانی

مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که 19 ساله بود وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش متوجه موضوع شد و موبایلش را از او گرفت. جالب است که خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زود هنگام خانم بازیگر بود و ماجرای عشق و عاشقی او بی سرانجام تمام شد.

مینا وحید

لباسی که جنجال آفرید

مریم مهرزاد سریال شهرزاد یا همان مینا وحید از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه دارد. او در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حسابی حاشیه برای او درست کرد. خانم وجید بعد از اعتراض های زیاد و حواشی ایجاد شده پیرامون لباسی که پوشیده بود اعلام کرد که:

مینا وحید

هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت لباس، یک تکه پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.

به طور کلی می توانیم بگوییم که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد و زندگی اش چندان به دور از حاشیه نیست!

کدخبر: 1012222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟