جزییات قتل مرد عتیقه فروش با چکش / کشف جسد مرد تنها با دستان و پاهای طناب پیچ شده

به گزارش رکنا، 13فروردین امسال مردی ۶۰ ساله که خانواده‌اش در خارج از کشور زندگی می‌کردند و خودش در طبقه پنجم خانه‌ای در سعادت‌آباد تهران سکونت داشت به قتل رسید.

آثار ضربه به سر و ۹ ضربه چاقو روی بدنش بود. دست‌ها و پاهایش نیز با طناب بسته شده بود. در تحقیقات از اقوامش معلوم شد که او در زمینه خرید و فروش وسایل آنتیک و عتیقه فعالیت داشته و تعدادی از این اموال هم سرقت شده است.

همچنین معلوم شد شیر فلکه گاز خانه هم باز بوده و قاتل می‌خواسته مرگ او را گازگرفتگی نشان دهد.

بعد از گذشت بیش از 3 ماه از این ماجرا رد مردی جوان به‌دست‌آمد و او چند روز پیش بازداشت شد و اظهارات ضدونقیضی را مطرح کرد، اما در بازرسی از خانه‌اش اموال سرقتی از خانه مقتول کشف شد.

متهم سرانجام در تحقیقات پلیسی گفت: یک سال قبل با مقتول آشنا شدم. چند مرتبه با هم کار کردیم. آخرین‌بار به او چند قلم وسایل آنتیک و قدیمی دادم تا آنها را قیمت‌گذاری کند و برایم بفروشد اما سر کارم گذاشته بود.

نه اموال را پس می‌داد نه پولش را. آن روز سر همین موضوع دعوای‌مان شد و درگیری بالاگرفت. با شدت‌گرفتن درگیری او چکشی برداشت و سمتم پرت کرد. چکش را برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم؛ زخمی شد و افتاد.

وسایلم را برداشتم و به خانه‌ام رفتم. بعد از چند روز بازداشت شدم. من فقط یک ضربه چکش به سر او زدم و چکش را هم در خانه انداختم. نمی‌دانم بعد از رفتنم چه کسی آنجا رفته و ضربه‌های چاقو را به او زده است. 

سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به گفته‌های او ماموران متوجه شدند چکشی در خانه مقتول پیدا نشده و تحقیقات از متهم ادامه دارد. 

کدخبر: 1012594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟