فیلم صفر تا صد انفجار یک خانه در خیابان پیروزی تهران / گفتگو با همسایگان که آواره شدند + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت حوالی 10 صبح دوشنبه 4 تیر ماه صدای انفجاری هولناک ساکنین کوچه انصاری در محله پیروزی را با وحشت از خانه هایشان بیرون کشید. طولی نکشید که صدای آژیر های آتش نشانی و اورژانس در کوچه های این محله پیچید.

در همان نگاه اولیه مردم و نیروهای آتش نشانی دریافتند که انفجاری هولناک در طبقه پنجم ساختمانی مسکونی رخ داده است و یک زن در این منزل گرفتار شده است. در لحظات اولیه عملیات نجات، تمامی ساکنین این ساختمان به سلامت از ساختمان خارج شدند اما فریاد کمک زنی در طبقه پنجم نشان از گرفتار بودن همچنان به گوش می رسید. ماموران آتش نشانی موفق شدند این زن را از دل آتش بیرون بکشند اما به علت سوختگی بیش از حد او به بیمارستان منتقل شد.

انفجار پیروزی

گفت و گو با همسایه بخت برگشته

همسایه ای که منزل او در انفجار روز دوشنبه پر از آوار شده و منزل مسکونی اش در شرایط بحرانی قرار دارد در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت: من اصلا زمان دقیق را به یاد ندارم اما اوایل صبح دوشنبه 4 تیر ماه بود که این سانحه خطرناک رخ داد.

هرکس خانه ما را میدید میگفت باید خداروشکر کنید که خانه شما تخریب نشده است. ما هر لحظه استرس تخریب ساختمان خود را داریم و به سختی شب را به صبح می رسانیم البته من شبانه روزی به علت پرستاری از مادرم بیدار هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکایت خود را خصوص آواری که در منزل آنها ریخته شده ثبت کرده اند یا نه گفت: بله ما شکایت کردیم اما همچنان رسیدگی نشده است. ما لحظات سختی را به علت شرایط مادرم می گذرانیم. ما از پرسنل هایی که در زمان انفجار حضور داشتند توقع کمک داشتیم اما هیچ رسیدگی نشده است.

این همسایه که شرایط سختی را پشت سر می گذراند گفت: خود اهالی این ساختمان هم شکایت دارند چون این ساختمان دچار تخریب زیادی شده است اما همچنین درگیر رسیدگی به شکایت هستند.

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

انفجار پیروزی

کدخبر: 1012442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟