ژست بهاره افشاری  + عکس

بهاره افشاری زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش  بهاره افشاری در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

بهاره افشاری

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت. بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد. او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت .

با رفت و آمد چهره های هنری به مزون ، پایش به عرصه هنر باز شد. اولین بار در سال 81 زمانی که 18 ساله بود نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنری اش باشد .

بهاره افشاری

این یلدا برام با همه یلداهای دیگه متفاوته
امشب با خانواده دومم که بالغ بر یک سال باهم زندگی کردیم روی صحنه در کنار شمایی که امشب ما رو به تماشا میشینید جشن میگیریم.

دلگرم

 

کدخبر: 754160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟