فدراسیون به‌دنبال نقدینگی برای برنامه‌های کی‌روش

با پایان دور مقدماتی مسابقات جام جهانی، برنامه های آماده سازی تیم ملی کمتر از 12 ساعت بعد از پایان بازی با سوریه و در جلسه کی روش با تاج آغاز شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تیم ملی 8 دیدار دوستانه انجام خواهد داد که دو دیدار برابر توگو و روسیه نهایی شده است. با این وجود اما هنوز 6 دیدار دیگر نهایی نشده اند و فدراسیون باید برای پیاده سازی برنامه های کی روش نقدینگی لازم را فراهم کند.
مهدی تاج در این باره می گوید: ما با کی‌روش صحبت کردیم که برنامه‌اش را مکتوب بدهد تا به دنبال نقدینگی لازم برای برنامه‌های او برویم. 
رئیس فدراسیون فوتبال که به نظر می رسد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، درباره شرایط پرداختی های بازیکنان تیم ملی و بحث پاداش ها نیز توضیحاتی را ارائه داد. تاج گفت: پاداش‌ها طبق آیین‌نامه پرداخت می‌شود. می‌گویند فشار وارده بر فدراسیون باعث پرداخت پاداش‌ها شده اما این طور نیست. ما طبق آیین‌نامه تعیین شده پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم. تلاش‌مان این است که قبل از اولین بازی‌مان تکلیف پاداش صعود و سه موفقیت اخیر ملی‌پوشان مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟