هتل‌های اقتصادی آنتالیا؛ اقامتی راحت با بودجه کم

 هتل‌های سه ستاره بهترین انتخاب برای گردشگران است. این هتل‌ها خدمات مناسب و اقتصادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این گونه در کنار گردش و تفریح می‌توانند هزینه کمتری را برای اقامت در هتل بپردازند. در این مقاله قصد داریم درباره هتل های شهر آنتالیا صحبت کنیم.

هتل آیهان

یکی از خوش قیمت‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا هتل آیهان است. این هتل نشان سه ستاره دارد و در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است. هتل آیهان توانسته رضایت مسافران و گردشگران فراوانی را جلب کند. این هتل زیبا با ۸ طبقه و ۳۳ واحد اقامتی از گردشگران عزیز پذیرایی می‌کند. امکانات پیشرفته و متناسب با هزینه هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که عبارتند از سیستم تهویه، گاوصندوق، کافی شاپ، تلویزیون، لوازم بهداشتی، مینی بار، وای فای، حمام اختصاصی، خدمات بیدار شو، آسانسور، اتوکشی، خشکشویی و …؛ بنابراین، امکانات و خدمات بیشتری در هتل وجود دارد که در جهت رفاه حال گردشگران ساخته شده‌اند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته برای راهنمایی و کمک به گردشگران حضور دارد. اگر برای مسیر رفت و برگشت از فرودگاه تا هتل نیاز به ترانسفر فرودگاهی دارید باید با پرداخت هزینه مازاد این امکان را برای خود دریافت کنید. هتل‌های شهر آنتالیا با امکانات به روز برای مسافران آماده می‌شوند. تخت‌های متنوع با تعداد نفرات گوناگونی در هتل آیهان طراحی شده است. گردشگرانی که برای سفر بودجه محدودی دارند، هتل‌های اقتصادی کمک شایانی به صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌کند. هتل آیهان، انتخاب بسیار خوبی برای این نوع از مسافران است تا اقامتی راحت داشته باشند.

هتل آل بوتیک

هتل آل بوتیک

یکی از هتل‌های شهر آنتالیا، آل بوتیک است. هتلی سه ستاره در محله کنیالتی که در مدار ساحلی این منطقه قرار دارد. این هتل جذاب، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری محبوبی قرار گرفته است؛ به همین سبب، هتل آل بوتیک یکی از هتل‌های مشهور برای گردشگران محسوب می‌شود. ۱۸ واحد برای اقامت راحت گردشگران طراحی شده است که میزبان گرمی برای مسافران خواهد بود. حداکثر تعداد نفراتی که می‌توانند در اتاق‌ها اقامت داشته باشند، چهار نفر بزرگسال است.

تخت‌های دبل و تاشو برای خواب و استراحت مسافران قرار دادند. برای کسانی که منظره اتاق اهمیت فراوانی دارد؛ اتاق‌های هتل آل بوتیک، با منظره باغ، استخر و نمای زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارد. خستگی گردش شهری و قدم زدن در خیابان‌های آنتالیا با یک فنجان قهوه و تماشای مناظر زیبا از بین می‌رود. پارک دلفین‌ها و موزه باستان‌شناسی از نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی به این هتل است. در این هتل رستوران وجود ندارد؛ اما خوشبختانه آشپزخانه‌هایی مجهز و با امکانات مناسب در هتل طراحی شده است.

گردشگران می‌توانند در این هتل زیبا غذای مورد علاقه خود را بپزند و با کمترین هزینه سفر خود را بگذرانند. مسافرانی که تمایل به سرو غذاهای جدید و ترکی دارند، رستوران‌های بزرگ و خاصی اطراف هتل تاسیس شده‌اند که همگی غذاهای با کیفیتی را می‌پزند. مهمترین چیزی که در این هتل جلب توجه می‌کند، استخر روباز است. باغچه و گل‌های اطراف استخر نمای رویایی را می سازد. گردشگران می‌توانند در این هتل از استخر روباز استفاده کنند و لحظات شادی را رقم بزنند.

هتل لمون

هتل‌های شهر آنتالیا، با متریال و ساخت جذاب تاسیس و افتتاح شده‌اند. هتل لمون، در منطقه کنیالتی قرار گرفته است و تا ساحل آنتالیا چند قدم فاصله دارد. جاذبه گردشگری محبوبی که در آنتالیا شناخته می‌شود، آکواریوم آنتالیا است. این آکواریوم بسیار بزرگ، آبزیان جذابی را برای تماشا در معرض دید قرار می‌دهد. ۲۸ واحد اقامتی از هتل لمون پذیرای گردشگران عزیز است. این هتل، یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا نامیده می‌شود که با سه ستاره امکانات ویژه‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اتاق هایی که در این هتل قرار دارد عبارتند از:

هتل لمون

  • اتاق Quadruple Room: یک تخت دبل و دو تخت سینگل برای چهار نفر گردشگر وجود دارد.
  • اتاق Twin Room: این اتاق با دو تخت سینگل برای دو نفر گردشگر طراحی شده است. این اتاق برای سفرهای دوستانه دو نفره ایده مناسبی به نظر می‌رسد.
  • اتاق Double Room: با یک تخت دبل، استراحت و خواب لذت بخشی را برای زوجین به دنبال دارد‌.
  • اتاق Triple Room with Pool View: با سه تخت سینگل و منظره بسیار جذاب، اقامتی راحت را برای سه گردشگر فراهم می‌کند.
  • اتاق Triple Room: این اتاق با یک تخت دبل و یک تخت سینگل انتخاب خوبی برای مسافران است و جذابیت آنتالیا را چند برابر می‌کند.

کلام پایانی

هتل‌های شهر آنتالیا ویژگی‌های زیبا، منحصربه‌فرد ، جذاب و راحت را دارد که گردشگران برای مدیریت بهتر هزینه‌های سفر خود، هتل‌های ارزان و خوب را انتخاب می‌کنند‌. اگر شما هم برای اولین بار به آنتالیا می‌روید و قصد کاهش هزینه‌ها را دارید، می‌توانید برای رزرو هتل‌های ذکر شده در این مقاله اقدام کنید. هتل‌ها در سطر اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب قرار گرفته‌اند. رستوران، استخر، بازارهای آنتالیا، مکان‌هایی برای پایکوبی و رقص، جشنواره و فستیوال‌های متنوعی در آنتالیا برگزار می‌شود که لحظات به یادماندنی را در یفر به وجود می‌آورند.

کدخبر: 1042048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟