حمله مسلحانه و مرگبار 2 دزد به 4 جوان بلوچ قبل از رفتن به جشن عروسی + جزییات

به گزارش رکنا، محمدگل گمشادزهی، یکی از چهار نفری است که در حمله مسلحانه سارقان و با شلیک گلوله به قتل رسید. سه نفر دیگر به نام‌های ابوطالب از اتباع بیگانه، مسعود ارباب و علی حسین‌زهی به‌دلیل اصابت گلوله در بیمارستان‌های سراوان و مشهد بستری هستند. 

دانیال ارباب، برادر مسعود همراه او به بیمارستان مادر مشهد رفته است تا پس از انجام عمل جراحی و سپری‌کردن دوران نقاهت به استان خود برگردند.

ارباب در توضیح این حمله مسلحانه می‌گوید: «ساعت ۲۰ اهل خانه راهی مراسم عروسی شدند و این 4 نفر در خانه عمویشان مشغول گفت‌وگو  با یکدیگر بودند.

در همین حین، یک راکب موتورسوار همراه با دو سرنشین و با یک قبضه سلاح گرم از بالای دیوار به داخل حیاط خانه پریدند.آن لحظه دراتاق ورودی بازبود و سارقان به‌راحتی و درحالی‌که چهره‌هایشان را با تکه‌پارچه‌ای پوشانده بودند،وارد اتاق شدند.

پس از ورود، سارقان از هر 4 نفر خواستند تا هرچه دارند به آنها بدهند که یکدفعه با هم درگیر شدند و یکی از سارقان که سلاح گرم داشت، شروع به تیراندازی به چهار پسر جوان کرد که بین ۲۲ تا ۲۵ سال سن داشتند. 

یکی از گلوله‌ها به شکم محمدگل خورد، گلوله دیگر به پای راست حسین‌زهی، دو گلوله به دست چپ و راست ابوطالب و یک گلوله هم به قسمت بالای آرنج دست راست برادرم مسعود اصابت کرد.

سارقان نتوانستند چیزی از خانه سرقت کنند و پا به فرار گذاشتند. محمدگل به اورژانس سراوان منتقل و دوبار احیا شد. او را به‌دلیل شدت جراحات به اتاق عمل بردند، اما دوام نیاورد و از دنیا رفت.

علی و ابوطالب هم همچنان در بیمارستان سراوان بستری هستند.»

او در مورد وضعیت برادرش مسعود ادامه می‌دهد: «براثر شلیک گلوله مفصل دست برادرم ترک برداشته و استخوان بازویش خرد شده بود.

چون امکانات کافی در بیمارستان سراوان وجود نداشت به مشهد آمدیم و دست برادرم جراحی شد که تیم پزشکان یک استخوان مصنوعی، دو پلاک و ۱۱ پیچ در محل جراحت کار گذاشتند.

به گفته پزشکان، برادرم شرایط خوبی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید تا غروب روز چهارشنبه مرخص خواهد شد. آن‌طور که به من‌ گفته‌اند آنها پس از کشیدن نقاب از روی صورت سارقان، هیچ‌کدام‌شان را نشناخته‌اند و غریبه بوده‌اند.

البته از زمانی که رئیس آگاهی منطقه به شهادت رسید، متاسفانه محله جوبلوچیان دیگر رنگ آرامش را ندید و ما تقریبا هر شب شاهد جولان سارقان در منطقه و افزایش سرقت‌ها هستیم و امنیت نداریم.»

کدخبر: 1042345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی