این خانم بازیگر ایرانی بعد از مرگ زنده شد / 7 روز در سردخانه بودم + عکس ها و بیوگرافی لاله ژافه وند

لادن ژافه وند بازیگر ایرانی 69 ساله که از اعتیاد و 25 سال کارتن خوابی به بازیگری در کنار بزرگان سینمای ایران رسیده است. در ادامه داستان کامل زندگی دردناک این بازیگر  را بخوانید.

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژافه وند بازیگر اعدامی

لادن ژاوه‌وند، زنی با گذشته‌ای پر فراز و نشیب، داستان زندگی‌اش را به یکی از معجزه‌آساترین روایت‌های تاریخ تبدیل کرده است. او که در اعتیاد و فلاکت غرق شده بود، پس از یک تصادف مرگبار و سه روز ماندن در سردخانه، به طرز معجزه‌آسایی به زندگی بازگشت. این اتفاق شگفت‌انگیز، آغازگر تحولی عظیم در زندگی او بود.

لادن که پس از این ماجرا تصمیم به ترک اعتیاد گرفت، به موسسه‌ای برای بهبودی معتادان مراجعه کرد و پس از مدتی، به عنوان مشاور در همان موسسه مشغول به کار شد. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی، داستان زندگی پر فراز و نشیب خود را روایت کرد و با این کار، دل بسیاری از مردم را به درد آورد.

پس از این اتفاق، لادن به دعوت هومن سیدی به دنیای بازیگری قدم گذاشت و با بازی در فیلم‌های مطرحی همچون «مغزهای کوچک زنگ زده»، «شنای پروانه» و «یاغی»، به شهرتی دست یافت که هرگز انتظارش را نداشت. او با بازی در نقش‌های متفاوت، توانایی‌های بازیگری خود را به اثبات رساند و به یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون تبدیل شد.

لادن ژاوه‌وند که سال‌ها در فقر و فلاکت زندگی کرده بود، با درآمد حاصل از بازیگری، توانست خانه‌ای اجاره کند و زندگی مستقلی را برای خود رقم بزند.

کدخبر: 994536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی