محاکمه دزدان نقابدار حمله ور به پارتی شبانه در خانه باغ

به گزارش رکنا، دزدان نقابدار که با چاقو و قمه به پارتی شبانه در یک خانه باغ حمله ور شده و با تهدید، گوشی‌های موبایل ۱۰ میهمان را گرفته و آنها را کتک زده بودند پای میز محاکمه ایستادند .

آنها در دادگاه مدعی شدند دزد نیستند و قصد ادب کردن یکی از میهمانان پارتی شبانه را داشته‌اند.

حمله شبانه به خانه باغ

 رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت پسر جوانی به نام نیما آغاز شد .وی که همراه چند نفر از دوستانش به پلیس آگاهی رفته بود از سه دزد نقابدار که به خانه ویلایی وی حمله ور شده بودند شکایت کرد.

 نیما در تشریح ماجرا گفت: من در خانه باغم در شمال تهران میهمانی برپا کرده بودم و ۱۰ دختر و پسر میهمانم بودند. اما یکباره سه مرد مسلح که صورت‌هایشان را پوشانده بودند وارد باغ شدند. آنها که قمه و چاقو در دست داشتند من و میهمان‌ها را تهدید به مرگ کردند .آنها به زور گوشی‌ها موبایل ما را دزدیدند ما را کتک زدند و گریختند.میهمانان به شدت ترسیده بودند که دزدان خانه ویلایی ام را ترک کردند.

وی ادامه داد:  وقتی دنبال آنها مقابل در رفتم متوجه شدم از روی دیوار وارد باغ شده اند و  نگهبان باغ را نیز خفت کرده و  گوشی موبایلش را گرفته و او را هم تهدید به مرگ کرده بودند تا سکوت کند .حالا  همراه دوستانم آمده‌ام تا از آنها شکایت کنم.

ردیابی متهمان نقابدار

 با شکایت پسر پولدار تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران به بازجویی از ۱۰ میهمان پارتی شبانه پرداختند.

 یکی از میهمانان به نام پارسا که از دوستان صمیمی نیما بود گفت: من  به پسری به نام دانیال مشکوک هستم. من از مدتی قبل با دانیال به خاطر یک دختر اختلاف داشتم و چند بار از سوی او تهدید شده بودم. گمان می‌کنم او در ماجرای حمله شبانه به میهمانی دست داشته باشد .

با اطلاعاتی که وی به ماموران پلیس داد دانیال ردیابی و بازداشت شد و به حمله شبانه با همدستی دو نفر از دوستانش به نام های نادر و میثم اعتراف کرد.

 دو همدست وی نیز ردیابی و بازداشت شدند.

 آنها در این میان گوشی‌های سرقت شده را به مالباخته ها برگرداندند و توانستند رضایت چند نفر از آنها را جلب کنند.

در دادگاه

 سه متهم در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در این جلسه که چهار نفر از شاکی‌ها حضور داشتند درخواست مجازات را مطرح کردند و سه پسر جوان به اتهام خفتگیری ،سرقت گوشی موبایل، تهدید با قمه و ضرب و جرح از خود دفاع کردند.

 وقتی دانیال روبه روی قضات ایستاد اتهام سرقت را نپذیرفت .

وی گفت :باور کنید ما دزد نیستیم و هیچ سابقه کیفری نداریم. مدتی بود پارسا مزاحم دختر مورد علاقه ام شده بود .او دست از سر دختر مورد علاقه ام بر نمی‌داشت و مدام برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد. به همین خاطر وقتی فهمیدم او و دوستانش در خانه  ویلایی میهمانی برپا کرده‌اند نقشه کشیدم تا او را اذیت کنم. من به همراه دوستانم به آنجا رفتیم تا آنها را بترسانیم. ما گوشی‌های سرقت شده را نیز به شاکی‌ها برگردانده‌ایم و پشیمان هستیم.

دو متهم دیگر نیز گفتند به خاطر دوستشان شبانه وارد خانه باغ شده‌اند و قصد آسیب رساندن و یا آزار و اذیت میهمانان را نداشته‌اند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 1052896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی