تصادف هولناک موتورسیکلت با یک قلاده سگ در سبزوار

به گزارش رکنا،سه‌شنبه 27 شهریور ماه، حادثه‌ای هولناک در کیلومتر سوم جاده میامی به سبزوار رخ داد.

یک موتورسیکلت با سرعتی زیاد با یک قلاده سگ برخورد کرد. این برخورد شدید، راکب موتورسیکلت را مجروح نمود و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش حسین اسماعیلی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی، این حادثه در ساعت 6:40دقیقه بعدازظهر رخ داده است. نجاتگران با انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدوم را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند تا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گیرد.

این حادثه تلخ، یک بار دیگر اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به خطرات احتمالی در جاده‌ها را یادآور می‌شود.

اعزام تیم‌های عملیاتی به حادثه انحراف از جاده اتوبوس در جاده آرادان به سرخه

حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در ساعت ۲۱:۲۲، سه‌شنبه شب ۲۷ شهریور، گزارشی مبنی‌بر انحراف یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۳۹ جاده آرادان به سرخه، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امدادونجات ده‌نمک با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام‌ شدند.

۵ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در جاده میامی به سبزوار

علیرضا باغبان، معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز از مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی پراید در جاده میامی به سبزوار خبر داد.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور گزارشی مبنی‌بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۸ جاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

کدخبر: 1041878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟