بازداشت زورگیران خشنمحله زعفرانیه + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو گشت زنی های هدفمند به جهت شناسایی و دستگیری مجرمان، ماموران گشت کلانتری 122 دربند در محدوده "زعفرانیه" سه نفر مرد مشکوک را حین پرسه زنی مشاهده نمودند که متهمان با رویت ماموران اقدام به فرار نمودند و با هوشیاری و آمادگی ماموران پلیس سریعا زمینگیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از این باند سه نفره، سه قبضه سلاح سرد و کشف شد و در بازرسی خودرو آن ها که دارای ال ای دی پلیسی بود تعداد 5 عدد تلفن همراه مسروقه، یک عدد افشانه اشک آور، دو عدد شوکر و یک قبضه سلاح گردید و تعدادی فشنگ آن کشف و ضبط گردید و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان 22 تا 30 ساله از افراد سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد سرقت می باشند. هر سه نفر به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف نمودند و اظهار داشتند که دلیل حضور آن ها در محل زورگیری و سرقت از شهروندان بوده است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان، به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو که منتظر فرصت به جهت سرقت اموال ارزشمند شهروندان می باشند به همین جهت همواره نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتما مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

کدخبر: 1042423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی