فیلم آتش زدن یک خودرو در پرند / انگیزه مرد آتش افروز چه بود؟ + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلم آتش زدن یک دستگاه خودروی پراید در فاز ۴ پرند توسط شخصی ناشناس در فضای مجازی و اعلام شکایت شاکی، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ شهر پرند با هماهنگی قضایی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری عامل آتش سوزی خودروها در شهر پرند شدند.

سرهنگ کلانتری با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه ، مالک خودرو (شاکی) در شهر پرند حضور نداشته و همین امر باعث زمان بر شدن دستگیری این متهم گردیده تصریح کرد: در بررسی پلیس و اظهارات شاکی مشخص گردید متهم با مالک خودرو از قبل آشنا بوده و با انگیزه اختلافات شخصی و انتقام جویی در شب حادثه با تهیه چند لیتر بنزین اقدام به آتش زدن خودرو پراید کرده که بر اثر شعله ور شدن خودرو متاسفانه خودروی پارک شده در مجاورت آن نیز دچار آتش سوزی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به معرفی متهم به مرجع محترم قضائی خاطرنشان کرد: مالکان دو دستگاه خودروی آسیب دیده  با حضور در کلانتری ۱۸ پرند از زحمات پرسنل در خصوص دستگیری متهم تقدیر نمودند.

کدخبر: 1042432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی