تقدیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهار محال وبختیاری از اقشار مختلف بسیج

به گزارش رکنا از شهرکرد، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت به پاس همکاری ومشارکت اقشار مختلف بسیج استان در رزمایش مدیریت مصرف برق با عنوان طرح شهید عباسپور با اهداء لوح هایی از مسئولین این قشر، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیر آمده است ، نقش بسیج در تحقق و تحکم وحدت در عبور از مشکلات ، نتیجه بلا فصل ارتقاء سطح تعاملات اجتماعی و اعتقاد به سرنوشت مشترک است که در همکاری در گذر موفق از پیک بار تابستان 1400 بخوبی و شایستگی نمایان گردید.

گفتنی است رزمایش مدیریت مصرف برق بصورت مشترک بین سازمان بسیج استان وشرکت توزیع نیروی برق با عنوان طرح شهید عباسپور در تابستان گذشته همزمان با سراسر کشور  با هدف پایش و مدیریت مصرف برق در سطح استان انجام شد که طی آن از تعداد 137 مرکز اداری ، بانک ها و سازمانها در سطح استان بازید بعمل آمد و ضمن پایش مصرف برق و تذکر به مراکز پرمصرف ، برق چند مرکز نیز بعلت عدم کاهش مصرف قطع شد.

اقشار مختلف بسیج که در رزمایش مدیریت مصرف برق مشارکت و همکاری داشتند شامل بسیج اصناف و بازاریان ، بسیج رسانه ، بسیج کارگری وکارخانجات ، بسیج ادارات ، بسیج مهندسین صنعت ، بسیج مرکز فضای مجازی وبسیج فرهنگی می باشد.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 746706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟