نقشه زن و شوهر برای مغازه دار فراموشکار

سرهنگ "منوچهرنصیری" با بیان خبر افزود: چندی پیش بود که فردی ضمن تماس با تلفن 110 از سرقت تعدادی لوازم و وسایل مغازه اش اعلام شکایت کرد که بلافاصله ماموران گشت کلانتری 16 "امامشهر" در محل حاضر شدند. ماموران کلانتری ضمن حضور در محل سرقت و بازنگری از اطراف مغازه، متوجه شدند که سارق از درب پشت مغازه وارد شده و دست به سرقت لپ تاب و تعدادی موبایل زده است.

مالباخته نیز به افسر پرونده گفت: شب قبل با توزیع شربت و شیرینی مغازه را افتتاح کردم و در آخر شب فراموش کردم که درب پشتی مغازه را قفل کنم و امروز صبح متوجه شدم که تعدادی از لوازم مغازه به سرقت رفته است.
ماموران انتظامی با انجام تحقیقات لازم و بازنگری دوربین های مداربسته متوجه حضور یک زن و مرد در نیمه های شب در اطراف مغازه شدند و با انجام کار فنی و اطلاعاتی سارق و همسرش را شناسایی کردند.

نصیری ضمن اشاره به کسب مجوز قضائی و احضار متهمان به اداره پلیس گفت: متهمان که یک زوج جوان هستند در بازجویی های اداره پلیس به سرقت لپ تاب و تعدادی موبایل از این مغازه اعتراف کردند. در نیمه های شب گذشته با همسرم از مهمانی به خانه بازگشتیم و هنگامی که قصد پارک کردن موتورسیکلت را داشتم متوجه شدم که درب پشتی مغازه باز است و به همین دلیل به سرقت از این مغازه تحریک شدم.
هنگام تعطیلی مغازه ها به نکات ایمنی توجه کامل را داشته باشند و از قفل بودن درب های مغازه اطمینان حاصل کنند.

کدخبر: 75780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟