طالع بینی شخصی امروز / 21 اردیبهشت ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که احساس می کنید که عواقب تصمیم اشتباهی که گرفته اید به سراغتان آمده اند. به نظرتان افراد دیگری که در این اشتباه با شما شریک بوده اند به راحتی از این مخمصه فرار کرده اند و این تنها شما هستید که باید با این وضعیت روبرو شوید. خودتان را نگران این موضوع نکنید، از امروز اوضاع کم کم روبراه خواهد شد و شما خواهید توانست آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به وضوح به زبان بیاورید. تنها کافی است قبل از این که دهانتان را باز کنید خوب فکرهایتان را کرده و ببینید دقیقا چه می خواهید بگویید. انتظار نداشته باشید که همه چیز به طور ناگهانی تغییر کند و به خودتان کمی وقت بدهید، ولی حرف زدن درباره این موضوع باعث خواهد شد که احساس بهتری داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تلاش و کار زیاد برای رسیدن به آنچه که می خواهید برای شما اصلا سخت نیست و در این زمینه شکست ناپذیر هستید، ولی امروز انتظار دارید که دیگران تلاش های شما را مورد تأیید قرار دهند. امروز احساس می کنید دارید هر کاری که از دستتان بر می آید را برای پیش بردن رابطه عاطفیتان انجام می دهید ولی از لحاظ احساسی به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید. این که به طرف مقابلتان فشار وارد کنید و بخواهید به زور رابطه تان را پیش ببرید هیچ نتیجه مثبتی روی وضعیت فعلی نخواهد داشت. کمی به خودتان استراحت بدهید و دست از تقلا کردن بردارید، حتما دلیل خاصی پشت این موضوع نهفته است. تمرین صبوری در حال حاضر، شما را در آینده نزدیک به رضایتی وصف ناپذیر خواهد رساند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما امروز به نقشه های بلندپروازانه خود فکر می کنید و با تمام وجود می خواهید که به سوی جلو پیش بروید. با این حال هماهنگ شدن با دیگران و کنار آمدن با آنها سخت تر از آن چیزی خواهد بود که شما انتظارش را داشته اید، به ویژه اگر اختلافات قابل توجهی بین اهداف شما و آنها وجود داشته باشد. متأسفانه باید بگوییم که بی صبری فعلی شما هیچ کمکی به تسریع بهبود شرایط نخواهد کرد. خوشبختانه اگر طی چند هفته آینده آهسته و پیوسته پیش بروید و تمتم آنچه از دستتان بر می آید را انجام دهید و مهارت هایتان را به کار بگیرید خواهید دید که در این میدان رقابت پیروز خواهید شد. اگر می خواهید کسی که وست دارید در این مسیر با شما همراه باشد، شما هم نباید حتی لحظه ای از او غافل شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به تازگی دارید برخی مشکلات مربوط به رابطه عاطفیتان را پشت سر می گذارید و حالا انتظار دارید که تغییراتی جدی در رابطه تان به وجود بیایند. با این حال به جای این که به طرف مقابلتان نزدیک شوید و ارتباط خود را با او محکمتر کنید، دارید بین خودتان و او فاصله می اندازید. امروز به زبان آوردن احساس و افکارتان برعکس همیشه برای شما کار چندان ساده ای نخواهد بود ولی اگر هنوز چیزی وجود دارد که شما را آزار می دهد برای آنکه این مشکل را حل کنید باید در مورد آن صحبت کنید. به دست آوردن یک رابطه ایده آل زمان می برد، ولی اگر چیزی را با تمام وجود بخواهید حاضر خواهید بود برای آن هر چقدر لازم است وقت بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز آنقدر که انتظار دارید مورد حمایت دیگران واقع نمی شوید و ممکن است احساس تنهایی و بی کسی به شما دست بدهد. اگر کسی که دوست دارید هر لحظه ای که می خواهید در کنارتان باشد یاد مشکلات قدیمی در روابط عاطفی و حتی روابط قبلیتان می افتید و حس بدی روی سینه تان سنگینی خواهد کرد. نگذارید این افکار و خاطرات شما را قربانی خود کرده و ذهنتان را آزار دهند و خیلی زود رهایشان کنید. یادتان باشد که شما برای احساس خوشبختی به دیگران نیاز ندارید و می توانید خودتان بهترین دوست خود باشید. به جای این که خودتان را اسیر افکار پوچ مرتبط با گذشته بکنید آغوش خود را به سوی آینده ای روشن باز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهن خود را آنقدر درگیر جزئیات کرده اید که توجه به کل ماجرا را از یاد برده اید. هرچند توجه ویژه شما به جزئیات ممکن است از طرف دیگران نادیده گرفته شود، ولی برای خود شما می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد. با این حال، ایده آل گرایی دیوانه وار امروز شما همه را به ستوه خواهد آورد. طی روزهای آینده پیشرفت بیشتری در کارهایتان مشاهده خواهید کرد. هدف های خود را کنار نگذارید، ولی کمی صبر کنید تا بتوانید دیگران را نیز با خود هم داستان کنید. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفیتان دچار مشکل شده اید قبل از آن که طرف مقابلتان را متهم کنید نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید آیا واقعا هیچ اشتباهی نداشته اید؟

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز به راه حل هایی که در اختیار دیگران قرار می دهید خوب فکر کنید، چرا که حتی اگرخودتان هم از چیزی که می گویید اطمینان نداشته باشید، طرف مقابلتان خیلی راحت به حرف شما اعتماد خواهد کرد. امروز آنقدر از منطق و طرز فکر خود مطمئن هستید که ممکن است به طور کاملا ناگهانی و حساب نشده تصمیم به انجام کاری بگیرید که تا به حال حتی به آن فکر نکرده اید. به جای آن که با کله شقی از تصمیمی که گرفته اید دفاع کنید، از کسانی که مورد اعتمادتان هستند بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند. این که وقتی جواب درست یک مشکل را نمی دانید به ندانستن خود اعتراف کنید نشان دهنده هوشمندی شما است و نقطه ضعفتان محسوب نمی شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که درست است که دلتان می خواهد روزتان را به تنبلی و استراحت و تفریح بگذرانید، ولی نادیده گرفتن لیست بلندبالای کارهایی که امروز باید انجام دهید عواقب خوبی برایتان به دنبال نخواهد داشت. به پایان رساندن کارهایی که نصفه و نیمه اقی مانده اند باید اولویت اصلیتان باشد، زیرا چالش های تازه ای در راه هستند که بدون تمام کردن کارهای فعلیتان آمادگی لازم را برای آنها نخواهید داشت. هر چقدر امروز تلاش بیشتری کنید و زحمت بیشتری بکشید طی این هفته روزهای راحتتری خواهید داشت. کاری که امروز می توانید انجام دهید را به فردا واگذار نکنید. تمام بعدازظهر برای لم دادن روی کاناپه و تماشای سریال های مورد علاقه تان وقت خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولا هر اتفاقی هم که برایتان بیفتد و حتی اگر اوضاع به کامنان نباشد هم شما خیلی زود خودتان را جمع و جور می کنید و بی آنکه بگذارید کسی موجب ناراحتیتان را فراهمکند به راهتان ادامه می دهید. ولی امروز به طور وسواس گونه ای ذهنتان درگیر انجام دادن کارها به بهترین نحو ممکن است، تا حدی که حال روحیتان بهم ریخته و از روزتان لذت چندانی نمی برید. شما نگران این هستید که مبادا چیزی ثباتی که در رابطه عاطفی خود به دست آورده اید را بهم بزند و به همین دلیل با لجاجت خاصی به درست بودن کارها و افکارتان اصرار می ورزید. متاسفانه این پافشاری شما نتیجه ای معکوس برایتان به همراه خواهد داشت. یادتان باشد حتی آب هم اگر یک جا بماند می گندد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است حس می کنید که چیزهایی دارند اتفاق می افتند که شما از آنها بی خبر هستید و سنگینی این احساس دارد شما را آزار می دهد. تردید هایی نسبت به مسیر پیش رویتان دارید که اگر تسلیم آنها شوید می توانند تأثیراتی منفی روی پیشرفت شما و برخوردتان با دنیای اطراف بگذارند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما با آنچه که واقعیت دارد به هیچ عنوان همخوانی ندارد. هر چه نور بیشتری به مسیر پیش رویتان بتابد و آگاهیتان از آن بیشتر شود خواهید دید که هیچ چیز وحشتناکی در مقابلتان وجود ندارد و نسبت به راهی که در پیش گرفته اید اعتماد بیشتری پیدا خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز احساس کنید که همه کارها و رفتارهایتان را باید برای دیگران توجیه کنید، ولی برآورده کردن انتظارات دیگران در حال حاضر آنقدر که خودتان فکر می کنید اهمیت ندارد؛ آنچه مهم است این است که با خودتان صادق باشید.به جای این که با عجله پیش رفته و بخواهید دیگران را راضی و خوشحال نگه دارید، بهتر است بگذارید هر کسی خودش مسئول خود و احساساتش باشد. البته نیازی نیست مهربانی همیشگی خود را کنار بگذارید؛ تنها کافی است اول به کارهای خودتان رسیده و بعد از آن به سراغ دیگران بروید. اگر طی هفته گذشته نتوانسته اید برای خانواده خود وقت بگذارید امروز آنها را به گردش و تفریح ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید فکر کنید امروز نقطه عطفی در زندگیتان خواهد بود، ولی در واقع آنچه دارد اتفاق می افتد تنها به وجود آمدن تعدیلاتی در وضعیت فعلی است. به هر سو که بروید مانعی در راهتان خواهید دید که جلوی پیشروی شما در آن مسیر را خواهد گرفت، به جای این که مدام راهتان را تغییر دهید سعی کنید مانعی که در مسیرتان قرار گرفته است را از بین ببرید. در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر به طرف مقابلتان فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و در نتیجه روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت. وقتی از گوش دادن به موسیقی زندگی لذت ببرید شاهد وقوع معجزاتی بزرگ خواهید بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟