این زنان زیبا همه همسران رحیم نوروزی بودند / یکی از یکی جوانتر ! + عکس ها

 رحیم نوروزی تابحال دو بار ازدواج کرده و از هر دو همسرش جدا شده است. رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال 1346 در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد.

همسران رحیم نوروزی

ازدواج اول

همسران رحیم نوروزی: رحیم نوروزی در سالهای جوانی با هایده حسین زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها با وجود داشتن یک فرزند به طلاق منجر شد. هایده حسین زاده مدرک کارشناسی نمایش دارد و با نمایش های زیادی روی صحنه رفته و در سریال پس از باران بازیگر نقش زری یکی از خدمتکاران ارباب بود.

رحیم نوروزی

هایده حسین زاده همسر اول رحیم نوروزی

ازدواج دوم

همسران رحیم نوروزی: رحیم نوروزی بعد از جدایی از همسر اولش برای بار دوم ازدواج کرد و آسیه ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم او بود. آسیه ضیایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود و سریال آسمان من کار مشترکی از آنها بود.

آسیه ضیایی چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده و شرایط برایش به نحوی رقم خورد که دیگر هرگز به ایران باز نمیگردد و به احتمال زیاد با این اوصاف این زوج چند سالی است که از هم جدا شده اند.

رحیم نوروزی

آسیه ضیایی همسر دوم رحیم نوروزی

فرزند رحیم نوروزی

رحیم نوروزی از ازدواج اولش با هایده حسین زاده یک دختر به نام پناه دارد. رابطه رحیم و نوروزی و دخترش پناه با یکدیگر بسیار خوب است و بزرگترین دغدغه زندگی رحیم نوروزی دخترش پناه است. دختر آقای بازیگر علاقه ای به ادامه دادن راه پدرش در دنیای بازیگری ندارد و دوست دارد که شغل دیگری را برای آینده اش انتخاب کند.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی

کدخبر: 1042862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی