طالع بینی شخصی امروز / 24  فروردین ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مافوق تان ممکن است روی شما حساب باز کند و انتظار داشته باشد که برای مشکلی که تازه به وجود آمده راه حلی پیدا کنید، به این ترتیب مجبورید اضافه کاری کنید. این شرایط موجب می شود تا نتوانید به نیازهای خودتان توجه کنید، به ویژه اگر شرایط فعلی تا چند روز آینده نیز ادامه پیدا کند و مجبور شوید که وظایف شغلی تان را در اولویت قرار دهید. وقت تان را صرف امور بیهوده ای نکنید که نمی توانید تغییری در آن ها حاصل کنید. به جای این که نگران عملکردتان باشید، همه ی تمرکزتان این باشد که کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ این تمام آن چیزی است که از شما انتظار می رود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود. این که در حال حاضر احساسات شما با ناراحتی و شاید حتی کمی افسردگی همراه هستند به این معنا نیست که نباید در مورد آنها با کسی حرف بزنید. در میان گذاشتن این احساساتتان با افرادی که به شما نزدیک و مورد اطمینانتان هستند در پشت سر گذاشتن آنها به شما کمک خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز برای گرفتن مشورت و توصیه به افراد مسن و با تجربه مراجعه کنید. پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگتان احتمالا بهترین گزینه های ممکن برای دریافت مشاوره هستند. این کار علاوه بر این که به حل مشکلتان کمک می کند منجر به بهتر شدن روابطتان با آنها و بر طرف شدن دلخوری ها و کدورت های قدیمی نیز خواهد شد. هر تلاشی که برای بهتر شدن روابطتان با نزدیکانتان از دستتان برمی آید را انجام دهید. این آخر هفته می توانید از زندگی خود به راحتی لذت ببرید و اوضاع همانطور که دلتان می خواهد است، تنها کافی است خودتان را از افرادی که ناراحتتان می کنند دور نگه دارید و کارهایی که مورد علاقه تان هستند را انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تصمیم دارید که یک تکه ی مهم از ماجراهای شخصی خود را به شکلی متفاوت از رویکرد همیشگی تان فاش کنید. به نظر می رسد که حصارهای اطراف تان را برداشته اید و می خواهید نقاط ضعف تان را همه ببینند تا شاید به این ترتیب شخص خاصی که انتظارش را می کشید با شما ارتباط برقرار کند. اگر هنوز هم دچار غرور کاذب هستید به نفع تان است که آن را کنار بگذارید و طوری رفتار کنید که به حقیقت شما نزدیک تر است. مطمئن باشید که این صداقت شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و کمک تان می کند تا بهتر احساسات تان را بیان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.تنها چیزی که ممکن است امروز بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهددر تمام روز این نکته را به یاد داشته باشید که امروز نیرویی که دوستتان دارد در کار است تا به شما کمک کند. در هر شرایطی راه فراری برای شما وجود خواهد داشت و یک نفر پیدا خواهد شد که در رویارویی با هر مشکلی با شما همفکری کرده و خیالتان را راحت کند. حتی در سخت ترین لحظات هم تنها نخواهید بود. تمام روز مسیرتان را با در نظر گرفتن این موضوع ادامه بدهید. امروز حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، اگر در پایان این همه کار دیگر وقتی برای بودن در کنار شخصی که دوستش دارید باقی نمی ماند، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، اگر دنبال دردسر نمی گردید او را در انتظار نگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز در یک حالت متفکرانه به سر می برید و تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که احساسات تان را با دوستانی که قابل اعتماد شما هستند در میان بگذارید. ممکن است متوجه اهمیت این مسأله شوید که باید موانعی را که به خاطر ترس از تغییرات در مسیرتان ایجاد شده اند را از میان بردارید. خوشبختانه وقتی افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، دیگران هم تشویق می شوند که به شما بپیوندند و سهمی در این تجربه داشته باشند. بازخوردهایی که از دیگران دریافت می کنید به شما انگیزه می دهند تا نفس خود را بهتر بشناسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.امروز ممکن است کمی دچار آشفتگی شوید، زیرا به نظر می رسد که روزتان را طوری آغاز خواهید کرد که از کنترل شما خارج است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مهارت ها و توانایی های خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. آموزش دادن به دیگران باعث خواهد شد که چیزهای بیشتری یاد بگیرید و نتایجی که می گیرید خیلی بیشتر از این است که بخواهید به تنهایی برای پیشرفت این توانایی ها کار کنید. سوالاتی از شما پرسیده خواهند شد که باعث می شوند مجبور شوید تحقیقات بیشتری انجام داده و اطلاعات خود را گسترش دهید. اگر نگران وضعیت اقتصادیتان هستید سعی کنید بودجه خود را مدیریت کنید و برای پس انداز در خود انگیزه ایجاد کنید و برنامه ریزی داشته باشید. امروز دعوا بر سر مسائل مادی ممکن است هر لحظه بین شما و عشقتان ایجاد مشکل کند. عقب نشینی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز ممکن است همه چیز عجیب و غریب به نظر برسد، زیرا فکر می کنید پشت هر اتفاقی چیزی پنهان شده است. احساس می کنید که موجی از انرژی های مثبت در غالب انسان های جالب و سرگرم کننده به سوی تان روان شده است، اما ممکن است به خاطر عدم برقراری ارتباط صمیمی با آن ها نا امیدی به سراغ تان بیاید. فوق العاده است که اتفاق های زیادی در اطراف تان جریان دارند، اما نباید اجازه دهید که هیجانات تان مانع برقراری ارتباطات صمیمی با دیگران شوند. انتخاب به عهده ی شماست، می توانید همین طور ادامه دهید یا این که به دنبال برقراری روابط عمیق تر بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد! مادیات آنقدر مهم نیستند که بخواهید به خاطر آن حتی یک ساعت از زندگیتان را با خشم و ناراحتی هدر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید سعی کنید هر چیز اضافه ای را از زندگی خود خط بزنید، هر چقدر اضافات را از زندگی خود حذف کنید جای بیشتری برای مسائل مهم تر و جالب تر باز خواهد شد. با خیال راحت جواب نه به دیگران بدهید و به هیچ عنوان هم احساس خجالت و شرمندگی نکنید. شما موظف هستید که درست به همان اندازه ای که برای دیگران وقت و انرژی می گذارید و حتی بیشتر از آن به خودتان و نیازهایتان هم توجه داشته باشید. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟