روح‌الله حسینی: در مورد برکناری‌ام صحبتی نشنیده‌ام/ کاندیداتوری‌ام بستگی به شرایط دارد

در مورد حاشیه‌های اخیر مبنی بر برکنار شدنش از سمت نایب رئیس فدراسیون بوکس، اظهار کرد: راجع به برکنار شدنم هیچ حرفی نشنیده‌ام و در مورد این مسئله با من هیچ صحبتی نکرده‌اند. قطعا اگر این صحبت‌ها باشد تابع نظرات هستم.
او همچنین در مورد تصمیمات اخیر فدراسیون بوکس پس از آمدن سرپرست جدید، گفت: تیم کوبا بزرگترین و پر افتخارترین تیم بوکس در جهان است و تا به الان در آسیا حضور نداشته است اما متأسفانه به خاطر مشکلات مالی این اردو تعطیل شد. فدراسیون بوکس باید هزینه هواپیمای این تیم را از کوبا به تهران و سپس از تهران به هامبورگ پرداخت می‌کرد اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این اردو کنسل شد.
نایب رئیس فدراسیون بوکس ایران درباره شرکت کردنش در انتخابات ریاست فدراسیون تصریح کرد: در مورد این مسئله باید صبر کنیم تا زمان انتخابات فرا برسد. با توجه به شرایط حاکم در آن زمان تصمیمات خود را می‌گیرم که شرکت کنم یا نه. ولی حتما در زمان انتخابات اخبار دقیق‌تر را ارائه می‌کنیم.
وی درباره تعطیل شدن اردوهای تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: این که اردوهای تیم ملی تعطیل شود، خوب نیست اما آقای داوری گفتند شرایط خوب نیست و می‌خواهند شرایط را بهتر کنند. بوکس یک رشته با شرایط خاص است و با تصمیمات مسئولان قرار بر این شد که اردوها کنسل شود تا شرایط برای تیم ملی مساعدتر شود.
حسینی همچنین درباره مشاوران فعلی افشین داوری گفت: در حال حاضر چند تصمیم گرفته شده که بنده و نهرودی تاثیر گذار بودیم. اما در مورد آینده نمی‌توانم نظری دهم چون آقای داوری با سابقه است و تفکرات خاص خود را دارد. اما به نظر من باید با کسانی که چندین سال در عرصه بوکس ایران و بین‌المللی موفق بوده‌اند همکاری کند.
او درباره ادامه همکاری فدراسیون بوکس با مربی کوبایی(باربارو فرناندز خیمنز) تیم ملی ایران نیز گفت: من بعد از دوسال دلخوری کشور کوبا از ایران و با تحریم‌هایی که داشتیم او را به ایران آوردم که مربی ارزشمندی است. در طی دوسال و مشکلاتی که وجود داشت، پیگیری‌های زیادی انجام دادم و این مربی را با کمترین هزینه به ایران آوردم. نمی‌گویم از مربیان تراز اول کوبا است اما دانش خوبی دارد و می‌توان از او استفاده کرد. اگر از من میپرسید نظر من این است که او در ایران بماند اما باز هم همه چیز به کمیته فنی بستگی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟