کنگره شهدا،ظرفیت و فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است / استاندار لرستان عنوان کرد

به گزارش رکنا از لرستان ؛ دهمین جلسه ستاد کنگره ۶۵۵۰  شهید استان لرستان به ریاست دکتر  زیویار، استاندار لرستان و دبیرکلی ستاد کنگره سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جمعی از مدیران کل ستادی و روسای کمیته‌های ۲۲ گانه، در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان برگزاری کنگره شهدا را ظرفیت و فرصتی اساسی برای جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: شهدا سرمایه‌های انسانی کشور هستند که در ماندگاری و زنده ماندن تاریخ کشور نقش‌آفرینی کرده اند.

 دکتر زیویار تصریح کرد؛  همه باید نسبت به این مساله حساس و متعصب باشیم و کمک کنیم که این کنگره به بهترین شکل برگزار شود. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در روند اجرای برنامه‌های کمیته‌های ۲۲ گانه صورت گرفته است، افزود: میانگین پیشرفت در کمیته‌ها در حال حاضر  حدود ۷۰ درصد است و در فرصت باقی‌مانده تا زمان برگزاری کنگره که  در خرداد ماه ۱۴۰۲ در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، به ۱۰۰ درصد اجرای برنامه‌ها که شدنی هم هست نزدیک می شویم.

دکتر زیویار بر استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌های نو، برای شناساندن هرچه بهتر شهدای استان، برای کمیته‌های ۲۲ گانه در برگزاری برنامه‌های مختلفی که در حال اجرا است تأکید کرد.

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 870131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟