دولت آقای رئیسی باید در مسیر تعامل جهانی حرکت کند

به گزارش رکنا از سمنان،رییس اتاق بازرگانی استان سمنان، انتظار اول صنعتگران استان را از دولت جدید تعیین تکلیف ارتباط بین‌المللی دانست و گفت: هیچ کشوری از ارتباط جهانی بی‌نیاز نیست و از سویی مسایل مختلف زندگی تمام اقشار مردم نیز از با این مساله در ارتباط است.

وی تحمیل هزینه هایی مانند حمل و نقل و چندبرابربودن قیمت برخی کالاها برای ایرانیان در دنیا را عواقب قطع ارتباط با جهان و تحریم ها بیان و تاکید کرد: هیچ شهروند ایرانی راضی به ارتباط همراه با ذلت با دنیا نیست بلکه این به هنر خودمان بازمی‌گردد که ارتباط برد- برد با دنیا داشته باشیم.

جمعه ای گفت: بهتر است با عینک واقع بینی به مسایل و ارتباط بین المللی نگاه کنیم و از برنامه‌ریزان دولت جدید نیز همین انتظار می رود.

وی همچنین از آنچه  توقف"صدور پی در پی قوانین و دستورالعمل‌های متناقض"می خواند به عنوان دیگر مطالبه و خواسته بخش تولید از دولتمردان دولت سیزدهم نام برد و گفت: دولت باید یک نقشه راه برای بخش خصوصی ترسیم کند تا بخش خصوصی تکلیف خود را بداند.

وی تاکید کرد: یکی از مسایلی که سرمایه‌گذاران را در کشور آزار می دهد قوانین لحظه‌ای و متناقض با قوانین گذشته است که جلوی فعالیت روان و چرخه تولید را می گیرد.

 

کدخبر: 711974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟