طالع بینی شخصی امروز / 26 اردیبهشت ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که گاهی آنقدر به افکار و نگرش های خود بها می دهید که فکر می کنید هر ایده دیگری به غیر از افکار و باورهای شما مسخره و غیر منطقی است. خوشبختانه در حال حاضر فرصتی برای شما فراهم شده است که این نگرش خود را کنار بگذارید و افکار و باورهای خود را مورد بررسی قرار دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا عقاید بازدارنده خود را کنار گذاشته و تغییراتی کلی در نگرش خود ایجاد کنید. برای این که این تغییرات به بهترین نحو ممکن صورت بگیرند باید بین منطق و احساسات درونیتان تعادل برقرار کرده و هردوی آنها را در نظر بگیرید. در ارتباط عاطفی خود خیلی جزئیات را مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهید و اجازه ندهید منطقتان احساستان را مغلوب کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به رویاهایتان بها دهید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهند و در موفقیت های مالی تاثیرگذار باشند. به سیگنال هایی که از ناخودآگاه ذهن تان دریافت می کنید، توجه کنید. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی، تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. شریک زندگی تان افکار عجیب و غریبی در سر دارد، شما دو راه پیش رو دارید، یا می توانید با او مخالفت کنید و تمام روزتان را در غم و ناراحتی بگذرانید یا این که موافقت کنید و به زاویه دید مثبتی به آنها نگاه کنید. اگر دوست دارید رابطه خود را با عشق تان حفظ کنید ما راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز ممکن است مسائل پیش بینی نشده در زمینه امور مالی پیش بیایند که حل کردن آنها به سرعت امکان پذیر نخواهد بود، چرا که تمام اطلاعات لازم مرتبط با آنها را در دست ندارید. برای حل این مشکل کافی است نگاهی به حساب و کتاب های قبلی و یا دسته چکتان بیندازید، لازم نیست منتظر بمانید تا حقایق خودشان به سراغ شما بیایند. اگر به کمک نیاز دارید خجالت نکشید و تقاضای کمک کنید، شاید فرد دیگری بتواند نکته ای که از چشم شما مخفی باقی مانده است را دریابد. قبل از این که اقدام به کاری کنید برای آن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. هر چقدر در برنامه ریزیتان صبورتر باشید نتایج بهتری به دست خواهید آورد و موفق تر خواهید بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید ولی هنوز نمی دانید بهترین راه برای انجام آنها چیست و در این مسیر چه ترتیبی باید اتخاذ کنید. احساس می کنید برای تصمیم گیری هنوز آماده نیستید ولی را نیز در نظر داشته باشید که با یک جا نشستن کاری درست نمی شود. کافی است دست به کار شوید تا کارها با سرعت زیادی روبراه شوند. به خودتان و آنچه احساس درونیتان به شما می گوید اعتماد داشته باشید و دلتان را به دریا بزنید. این اواخر در رابطه عاطفی شما فراز و نشیب های زیادی به وجود آمده اند، سعی کنید در رابطه خود تعادل ایجاد کنید. با طرف مقابلتان حرف بزنید و از او بخواهید در تحکیم رابطه تان به شما کمک کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوره مهمی از زندگی خود را آغاز کرده اید و فرصت های زیادی برایتان فراهم است که حتی ممکن است از آنها بی خبر باشید. احساس کنید که باید به زندگی خود تغییراتی دهید اما فکر کردن به آن تنها گیج تان می کند. چیزهایی که هیچ فایده ای در زندگی برایتان ندارند را دور بریزید تا فضا برای ورود موفقیت های جدید باز شود. حال بهترین زمان برای درخشیدن است. پس از مدت ها انتظار، از شنیدن حرف های دل یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان احساس آرامش خواهید کرد. خودتان را برای شنیدن حقایق شیرین آماده سازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت گرفتن دیگران نهراسید. با احتیاط قدم بردارید تا موفقیت در خانه شما را بزند. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. نه تنها او دوست ندارد با شما به بیرون از خانه بیاید بلکه به طور کل نیز از خوشگذرانی زده شده است. اما شما فرد قوی ای هستید و نباید از این طرز فکر او دلگیر شوید زیرا این احساس گذراست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید حال که چراغ برای شما سبز شده است، قدم اول را بردارید. با انرژی مثبتی که در فضاست موفقیت شما حتمی خواهد بود. از ناشناخته ها نترسید و برای ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی جسارت خود را بالا ببرید. شاید برهم زدن نظم زندگی در حال حاضر برایتان واجب باشد تا با فرصت های جدید آشنا شوید. شما در رابطه ای به سر می برید که شما را وادار به تجربه هایی کرده که تنهایی از آن گریزانید. همچنین به این نتیجه رسیده اید که بسیاری از رفتارهای شریک زندگی تان نه تنها شما را بلکه دیگران را نیز آزار می دهد. بهتر است از همین حالا برای تغییر آن اقدام کنید. تا دیر نشده اولین قدم را بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز دلتان می خواهد قدمی برای رسیدن به پروژه بزرگ بعدیتان بردارید، ولی باید پیش از دنبال کردن هر برنامه دیگری کارهای نصفه و نیمه تان را تکمیل کند. احساس می کنید امروز روز مهمی است و باید کار فوق العاده ای انجام دهید، ولی نمی دانید دقیقا از کجا باید شروع کنید. آنقدر گزینه های مختلفی پیش رو دارید که نمی توانید در مورد آنها تصمیم گیری کنید. باید ابتدا چیزهایی که حواستان را پرت می کنند از بین برده و روی هدف اصلیتان تمرکز کنید تا بتوانید بر اساس آن بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و ببینید چطور می توانید به مقصدتان برسید. در رابطه با عشقتان در کلام و رفتارتان صبوری و درک بالایی که دارید را نشان دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کار جدیدی را به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کرده اید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز انرژی شما زیاد است و بهترین فرصت است تا از آن برای پیشرفت زندگی خود استفاده کنید. فرصت های بزرگ درِ خانه شما را می زنند اما قبل از باز کردن در، خوب در مورد آنها اطمینان حاصل کنید. شاید آن جوابی که شما به دنبالش هستید، در انتظارتان نباشد اما عجله نکنید. تمام جوانب را بررسی کنید و جسارت لازم را به دست آورید، از تغییر و تحول نیز نهراسید. در مورد شخصی که از شما فرسنگ ها دور است، خیالبافی می کنید. به زودی خیال های شما رنگ واقعیت به خود می گیرند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فرصتی برای شما فراهم می شود تا شغل خود را تغییر دهید. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد علم و دانش یا حتی موضوعات فلسفی و ماورایی شما را به خود جذب می کنند. آیا تغییر زندگی شغلی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. برای رهایی از افکار منفی به سینما بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد عدم تعادل بین مسئولیت های کاری و شخصیتان باعث شده است که انعطاف پذیری همیشگی شما به چالش کشیده شود. موقعیت های فوق العاده ای در یکی از این دو زمینه ممکن است برایتان فراهم شوند، ولی درگیری ها و وظایف شما نسبت به دیگری نمی گذارند بتوانید از فرصت هایی که برایتان پیش آمده اند استفاده چندانی کنید. صبور باشید و تصمیم گیری های مهم را به بعد از برطرف شدن این وضعیت واگذار کنید. وقت آن رسیده است که به کودک درونتان اجازه بدهید با خیال راحت و بی آنکه نگران داوری های دیگران باشد هر چقدر که دلش می خواهد بازیگوشی کند. حتی دیگران نیز شما را به نشان دادن جنبه واقعی شخصیتتان تشویق می کنند، پس نگران هیچ چیز نباشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟