تغییر چهره فوق جذاب «حوریه مقدم» سریال کامیون + بیوگرافی و عکس های موتور سواری حرفه ای خانم بازیگر

بیوگرافی

حوریه مقدم متولد 8 آبان 1376 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی حوریه مقدم بازیگر و همسرش + ناگفته ها

حوریه مقدم

شروع فعالیت

از دوران نوجوانی بازیگری را با ایفای نقش در تئاتر آغاز کرده است.

اولین اثر تلویزیونی که حوریه مقدم زاده را به شهرت رساند سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی بود که در نوروز 1399 از شبکه دو سیما پخش شد. وی تاکنون در سریال های تابستان جدید ، زیرخاکی و طلاق و همچنین فیلم سینمایی زندانی ها نیز بازی کرده و چندین بازی و کارگردانی در عرصه تئاتر را نیز در کارنامه خود دارد.

حوریه مقدم

بازیگری تئاتر تا جایزه

حوریه مقدم همچنین در نمایش "زن" به عنوان بازیگر حضور داشته که توانسته جایزه بهترین بازیگر جشنواره را برای این اثر دریافت کند. وی همچنین کارگردانی نمایش "مصاحبه" را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نویسندگی

حوریه مقدم نویسندگی کتابهای "شخصیت شناسی در بازیگری" ، "حرف هایی که در ذهنمان می ماند" ، "تاریخ هنر تئاتر در ایران و جهان" را برعهده داشته است.

در تاریخ 7 آذر 1402 در خانه هنرمندان از کتابهای این هنرمند رونمایی گردید که در این مراسم بزرگان تئاتر و سینمای ایران حضور داشتند.

حوریه مقدم

از کارگردانی تا سیمرغ

به دلیل اینکه رشته اصلی من کارگردانی هست به طبع در حوزه کارگردانی فعالیت دارم اما علاقمندی من بیشتر به بازیگری سریال و سینما در مقابل دوربین است و هم اکنون به سیمرغ هم فکر میکنم.

حوریه مقدم

موتورسواری

اگر به کاری علاقه داشته و یا دنبال مهارتی باشید ، به راحتی می شود با برنامه ریزی به آن رسید. من به موتورسواری خیلی علاقه دارم و از آنجا که هیجان را دوست دارم و نترس هم هستم ، موتورسواری حرفه ای موتورکراس را انتخاب کردم که در بازیگری هم به دردم بخورد. در سوارکاری هم در حد مسابقات کشوری نیستم ولی چون به اسب علاقه زیادی داشتم وارد این رشته شدم و الان در حد خودم بلدم.

حوریه مقدم

وضعیت ازدواج و همسر حوریه مقدم

حوریه مقدم مجرد است و ازدواج نکرده است.

حوریه مقدم

 

کدخبر: 1032734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟