به گزارش رکنا، قاسم غریب آبادی پنجشنبه شب اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سواری ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در جاده تنگراه به دشت - آبشار گلستان سه نفر مصدوم شدند که نیروهای هلال احمر و اورژانس آنان را به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: همچنین در سانحه دیگر که ساعت ۱:۳۹ بامداد رخ داد ۲ دستگاه سمند و پژو ۲۰۶ در جاده کردکوی به گرگان بعد از النگ واژگون شدند که نیروهای هلال احمر از پایگاه النگ بعد از اطلاع در کمترین زمان خود را به محل رساندند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: این سانحه رانندگی ۶ مصدوم داشت که توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

غریب آبادی گفت: در آخرین سانحه رانندگی که عصر امروز رخ داد یک دستگاه پراید در جاده کلاله به مراوه‌تپه قبل از روستای گوگجه واژگون شد و چهار مصدوم برجا گذاشت.

وی اظهارکرد: بلافاصله یک تیم از پایگاه مرحوم حاج امیر ابراهیمی واقع در سه راهی گالیکش با اعلام حادثه از سوی مرکز ۱۱۲‌ با آمبولانس به محل حادثه اعلام شد.

غریب آبادی افزود: امدادگران پس از ارزیابی و اقدامات اولیه مصدومان را با کمک اورژانس به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند.

 

کدخبر: 1040025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟