تغییر چهره و استایل بازیگر کیان سریال دیوار به دیوار در واقعیت +عکس و بیوگرافی مهسا طهماسبی

بیوگرافی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار اصالتا بابلی است و در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده است. مادر و پدر مهسا طهماسبی اختلاف سنی کمی با دخترشان دارند. مادر این بازیگر بی حاشیه ،حسابدار بوده است. مهسا طهماسبی فقط یک برادر دارد که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است. جالب است بدانید که مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی از بازیگران سرشناس تلویزیون است و فرهاد آئیش هم شوهر عمه اش است

مهسا طهماسبی

تحصیلات

علاقه بـه سینما همیشه با مهسا طهماسبی بوده اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شد و در رشته تجربی درس خواند. او می خواست جراح قلب شود اما هنگام ورود به دانشگاه از تصمیمش منصرف شد و بـه خانواده‌ اش گفت که یا هنر می خواند و یا ترک تحصیل می کند! نهایتا مهسا به تحصیل در زمینه هنر پرداخت و موفق شد لیسانس رشته تئاتر را با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران بگیرد.

مهسا طهماسبی

ازدواج و همسر

مهسا طهماسبی از هنرمندان متاهل کشورمان است که در تاریخ 19 دی 1399 وقتی 27 ساله بود خبر نامزدی اش را رسانه ای کرد و در تاریخ اول تیر 1400 مراسم ازدواج شان برگزار شد. همسر مهسا طهماسبی امیر سرچمی نام دارد که اطلاعات زیادی درباره او در دست نیست و فقط می دانیم که متولد اردیبهشت است. مهسا طهماسبی در رابطه با ازدواجش در اینستاگرام خود نوشت: «خوش تر از دوران عشق ایام نیست. بامداد عاشقان را شام نیست. تا همیشه عاشقتم. مبارکمون باشه»

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی

فرزند مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی

کدخبر: 1039925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟