این 3 زن رقابت تنگاتنگی بین جذابیت و شباهت دارند / یکی ایرانی 2 زن ترک / کدام جذاب ترند؟!

 تصویری از بدل زهرا گونش ، ستاره تیم ملی والیبال بانوان ترکیه را مشاهده می کنید. در این تصویر شباهت چهره زهرا گونش به بورجو اوزبرک جلب توجه کرده‌ است.

زهرا گونش (انگلیسی: Zehra Güneş ؛ زادهٔ 7 ژوئیهٔ 1999) بازیکن والیبال اهل ترکیه است. قد او 1/97 متر است. او در پست مدافع میانی بازی می‌کند. او اکنون در تیم واکیف‌بانک استانبول بازی می‌کند.

بورجو اوزبرک (ترکی استانبولی: Burcu Özberk ‎؛ زاده 11 دسامبر 1989 در اسکی‌شهر) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به حریم سلطان، دختران آفتاب ، خانواده شیرم، عشق تجملاتی و عشق منطق انتقام اشاره کرد.

آیتک سلامت

آیتک سلامت

 

آیتک سلامت، یک ورزشکار والیبال ایرانی است که به خاطر استعداد و زیبایی‌اش شناخته شده است. او در سال 1379 در تبریز متولد شد و از سنین کم به ورزش والیبال علاقه‌مند شد. آیتک سلامت به سرعت پیشرفت کرد و توانست جایگاه خود را در تیم ملی والیبال زنان ایران تثبیت کند. او در چندین مسابقات بین‌المللی به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران حضور داشته است.

نکات جالب در مورد آیتک سلامت:

  • قد بلند و اندام ورزشکاری: آیتک سلامت قد بلندی دارد و اندامی ورزشکاری دارد که او را در بین والیبالیست‌های زن ایرانی متمایز می‌کند.
  • چشم‌های آبی: یکی از ویژگی‌های بارز آیتک سلامت، چشم‌های آبی رنگ اوست که زیبایی او را دوچندان کرده است.
  • محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی: آیتک سلامت در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب است و تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد.
  • علاقه به مد و زیبایی: علاوه بر ورزش، آیتک سلامت به مد و زیبایی نیز علاقه‌مند است و در این زمینه فعال است.

زهرا گونش

کدخبر: 1032462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟