عکس زن زیبای بازیگر نقش ابن زیاد   مختارنامه! + عکس های خانوادگی جذاب فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی (زاده‎ی۱۳۴۵، بیجار) فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از فرهنگسرای نیاوران است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۵۷ با بازی در تئاتر آغاز نمود و در سال ۱۳۷۱ بازی در نمایش‌های رادیویی را تجربه کرد. نخستین حضور اصلانی در سینما از سال ۱۳۷۳ با فیلم «روسری آبی» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد رقم خورد.

همسر فرهاد اصلانی 

مژده دانش پژوه/ فرهاد اصلانی

مژده دانش پژوه/ فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد برای بازی در فیلم‌های «خرس»(۱۳۹۰) و «زندگی خصوصی» (۱۳۹۰) از جشنواره‎ی فیلم فجر، از جمله دستاوردهای این بازیگر خوب کشورمان به حساب می‌آید.

فرهاد اصلانی

این بازیگر توانا، تاکنون در نقش‌های متفاوتی از جمله روحانی در فیلم «یه حبه قند» (۱۳۸۹)، قاتل در فیلم «خرس» (۱۳۹۰) و ابن زیاد در مجموعه‎ی «مختارنامه»(۸۸-۱۳۸۳) ظاهر شده‌ است.

 

 بازی در فیلم‌های سینمایی «سفر به چزابه» (۱۳۷۴)، «ایستگاه بهشت» (۱۳۸۵)، «پایان راه» (۱۳۸۵)، «به خاطر پونه» (۱۳۹۱)، «خواب‎زده‎ها» (۱۳۹۲)، «کلاشینکف» (۱۳۹۲)، «عصر یخبندان» (۱۳۹۳) و «دوران عاشقی» (۱۳۹۳) و مجموعه‌هایی نظیر «امام علی» (۷۵-۱۳۷۰)، «کیف انگلیسی» (۱۳۷۸)، «پلیس جوان» (۱۳۸۰)، «خانه‌ای در تاریکی» (۱۳۸۱)، «وفا» (۱۳۸۵)، «راه بی‎پایان» (۱۳۸۶)، و «آشپز باشی» (۱۳۸۸) در کارنامه‎ی هنری این هنرمند به چشم می‌خورد.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

کدخبر: 1016969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟