چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است / فیلم

به گزارش رکنا، متولدین مرداد در آخرین روز این ماه یعنی 31 مرداد مطلب زیر را بخوانید.

روزگار دشواری را سپری کرده‌اید و سختی‌های بی‌شماری در طول سال‌های زندگی‌تان دیده‌‌اید. این شرایط در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، تغییر می‌کند. در این سال چرخ روزگار بر وفق مراد شما می‌چرخد و وضعیت زندگی‌تان به میزان چشمگیری بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر را آغاز کنید. شهریور را با عشقی آتشین به پایان می‌رسانید. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به مهر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، به اشتراک بگذارید و غصه‌ها را به باد فراموشی بسپارید. آذر را با احتیاط بیشتری سپری کنید.

در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، خطری سلامت وجود شما را تهدید می‌‌کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. بهمن بسیار فرخنده‌‌ای را تجربه می‌کنید. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به اسفند که رسیدید، فرد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کند. حضور این فرد را به بهانه‌ا‌ی برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. سر شما در فروردین سال آینده خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرتی جانانه پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود بازگردید.

مشکلی حقوقی در اردیبهشت سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید. به خرداد سال آینده که رسیدید، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. در تیر سال آینده چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

کدخبر: 1032110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟