دعوت به دورهمی آرامش /  روزها سخت می گذرند؟ شب ها صبح نمی شوند؟ ...

 گاه و بیگاه تظاهر می کنی که نه چیزی نیست. یا با آنهایی که بی رودربایستی تر هستی باب درد دل را باز می کنی و شروع به گفتن می کنی.

گاه این عادت گفتن آنقدر تکرار می شود که خودت می دانی وقتی داری از مشکلات و فکرهایی که آزارت می دهد برای چندمین بار به دوستت می گویی، او نه تنها گوش نمی دهد، بلکه طوری رفتار می کند که بفهمی دیگر نباید بگویی.

به همه آنچه که دارد اتفاق می افتد، در روان شناسی" افکار مزاحم " می گویند. فکرهایی که هر آدمی را از کار و زندگی می اندازد و خلاصه زنجیری محکم می شود بر دست و بال آدم.

راستی در برابر این فکرها چه باید کرد؟

این روزها اکثر افراد درگیر این مساله اند.

قرار شده یک روانشناس بالینی شیوه های برخورد با این افکار مزاحم را آموزش دهد تا پس از آن احساس آزادی عمل به جان خودمان و جان زندگی مان دمیده شود.

این انتخاب برای درمان با هزینه ای بسیار مناسب فراهم شده و فرصتی است تا یاد بگیریم برای روح و روان مان ارزش قائل شویم و همانطور که برای یک سردرد، یک دندان درد، یک سرماخودگی هزینه می کنیم و به جنگ ویروس های مزاحم می رویم، به سلامتی جان و روان مان اهمیت دهیم و ویروس های جانکاه را از روان مان پاک کنیم.

اگر می خواهید در این حرکت فرهنگ و دورهمی روانشناسی وارد شوید و نگذارید دردها مزمن شده و به جان خودتان و عزیزانی که کنارتان زندگی می کنند چنگ بیندازند اینجا کلیک کنید.

چگونه از فکرهای مزاحم و دردناک خلاص شویم ؟

کدخبر: 528364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟