انواع دیوارکوب مکرومه / عکس

به گزارش رکنا، دیوارکوب مکرومه ، یه هنر دستیه که با نخ‌های مختلف و تکنیک‌های گره‌زنی درست میشه و می‌تونه جلوه‌ای خاص و متفاوت به دیوارهای خونتون بده. از این هنر می‌شه به عنوان یک دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد استفاده کرد که هم زیباست و هم احساسی گرم و صمیمی به فضا میده. انواع دیوارکوب مکرومه را در ادامه می بینید.

انواع دیوارکوب مکرومه

عکس دیوارکوب مکرومه شیک

دیوارکوب مکرومه یکی از هنرهای قدیمی است که از زمان‌های خیلی دور توسط هنرمندان دست‌ساز ساخته می‌شده. این هنر شامل گره زدن نخ‌ها به همدیگه به صورت الگوهای مختلفه که می‌تونه طرح‌های بی‌نهایتی رو به وجود بیاره. یکی از ویژگی‌های خوب دیوارکوب مکرومه اینه که شما می‌تونید طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی رو انتخاب کنید و با سلیقه خودتون دیوارهای خونه رو تزئین کنید. دیوارکوب مکرومه علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به فضا میده، باعث میشه که فضای خونتون گرم و دلنشین بشه و هر کس که وارد میشه حس خوبی رو از دیدن این هنر دستی بگیره.

تصویر شیک دیوارکوب مکرومه

دیوارکوب مکرومه تصویرها

حالا بریم سراغ یکی از مدل‌های محبوب دیوارکوب مکرومه، یعنی دیوارکوب مکرومه با حلقه. این مدل از دیوارکوب‌ها با استفاده از حلقه‌های چوبی یا فلزی ساخته می‌شه که نخ‌های مکرومه به اون‌ها گره می‌خورن و طرح‌های زیبایی رو به وجود میارن. دیوارکوب مکرومه با حلقه خیلی ظریف و شیکه و می‌تونه به عنوان یک تکه هنری خاص توی هر قسمت از خونه قرار بگیره.

دیوارکوب مکرومه عکسها

دیوارکوب مکرومه مدل های ترند

مدل های دیوارکوب مکرومه

دیوارکوب مکرومه با حلقه یکی از گزینه‌های عالی برای دکوراسیون اتاق‌های خواب، نشیمن یا حتی راهروهاست. این مدل دیوارکوب‌ها به خاطر داشتن حلقه، خیلی راحت‌تر نصب می‌شن و شما می‌تونید با کمی خلاقیت، طرح‌های مختلفی رو روی حلقه‌های مختلف امتحان کنید. مثلا می‌تونید از نخ‌های رنگارنگ استفاده کنید یا حتی مهره‌ها و تزئینات دیگه‌ای به دیوارکوبتون اضافه کنید تا یه اثر هنری خاص و منحصربه‌فرد بسازید. دیوارکوب مکرومه با حلقه می‌تونه یه هدیه عالی هم باشه برای دوستان و عزیزانتون که دوست دارن دکوراسیون خونه‌شون رو با هنرهای دستی زیبا و خاص تزیین کنن.

دیوارکوب مکرومه

عکس دیوارکوب مکرومه

در نهایت، دیوارکوب مکرومه یکی از هنرهای دستی زیبا و پرطرفداره که می‌تونه به دکوراسیون خونه جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد بده. از دیوارکوب مکرومه با حلقه و مدرن گرفته تا دیوارکوب مکرومه برگ و گرد، هر کدوم از این مدل‌ها می‌تونن به فضای خونه حس و حال خاصی بدن و اون رو زیباتر و دلنشین‌تر کنن.

دیوارکوب مکرومه عکس

تصاویر دیوارکوب مکرومه

امیدوارم با خوندن این مقاله، شما هم علاقه‌مند به درست کردن دیوارکوب مکرومه شده باشید و بتونید از این هنر زیبا لذت ببرید. پس دست به کار بشید و با کمی خلاقیت و تمرین، دیوارکوب مکرومه خودتون رو درست کنید و ازش لذت ببرید!

منبع: مودز

کدخبر: 1045378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی