گروه انتخاب نیازهای فناورانه خود را به اکوسیستم استارتاپی کشور اعلام کرد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این رویداد بیش از ۵۰ تیم استارتاپی و شرکت‌‌ فناور حضور داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد پل ارتباطی میان تیم‌ها و شرکت‌های استارتاپی، خلاق و فن‌آور با صنایع است. شرکت‌ها و صنایع حاضر در این رویداد، نیازهای فناورانه خود را با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح کردند تا راه حل‌های نوین و فناورانه را از اکوسیستم استارتاپی کشور دریافت کنند.

در این رویداد که با همکاری Iran CVC و هفته‌نامه شنبه مگ برگزار شد. هلدینگ دکا (هلدینگ لجستیک گروه انتخاب) نیازهای فناورانه خود در حوزه “هوشمندسازی زنجیره تأمین لجستیک” را اعلام کرد تا گروه‌های استارتاپی، ایده‌ها و طرح‌های فناورانه خود را ارسال کنند.

هلدینگ دکا تلاش دارد با هوشمندسازی فرآیند لجستیک، بهره‌وری زنجیره تأمین، به حداقل رساندن خطای انسانی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در بخش‌هایی از جمله انبارها، کارایی و اثربخشی زنجیره تأمین را بهبود بخشد.

همچنین هلدینگ فروش گروه صنعتی انتخاب با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش زیان سازمان، نیاز فناورانه خود را با رویکرد “طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت موجودی و کالاهای راکد” با شرکت‌ها و استارتاپ‌های مشارکت‌کننده در این رویداد مطرح کرد. تدوین الگوریتم‌های هوشمند، تحلیل بهینه داده‌ها و بهینه‌سازی مدل‌های پیش‌بینی از جمله مواردی بود که از سوی هلدینگ فروش گروه انتخاب و به منظور مدیریت بهینه کالاها بیان شد تا مدیریت بهتر تقاضای بازار و سیستماتیک‌تر کردن فرآیندها اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است ایده‌ها پس از فرآیند ارزیابی و انتخاب، به صورت عقد قرارداد با صاحبان ایده، اجرایی می‌شود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1045435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟