امروز ایران مقتدرترین کشور دنیا است/ رمز پیروزی، اتحاد ملی

به گزارش رکنا، سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در مراسم غباررویی مزار شهدا که بعد از ظهر (پنج شنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد گفت: اولین روزی که صدام به نیابت از آمریکا و استکبار جهانی جنگ نابرابر را بر علیه ایران اسلامی آغاز کردند حضرت امام فرمودند آمریکا قصد نابودی ما را دارد؛ و در حداقل زمان نیز مشخص شد این توطئه استکبار جهانی بود برای مقابله با انقلاب اسلامی.

وی افزود: اما با فرماندهی امام (ره) و با رشادت نیروهای اسلامی توانستیم در برابر صدها کشور که از صدام حمایت و پشتیبانی می کردند بایستیم و آنان را شکست دهیم.

عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری راه گشای ماه هستند ادامه داد: از جمله بیانات رهبر انقلاب اسلامی که باید همواره سرلوحه خود قرار دهیم، عدم اعتماد به دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز با دشمن در جهاد کبیر هستیم تصریح کرد: امروز شاهد توطئه دشمن در همه زمینه های فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی و ... هستیم؛ اما دشمنان ایران و انقلاب اسلامی از هیچ یک از این توطئه های خود به لطف خدا نتیجه نگرفتند چه حمله به طبس و چه فعالیت داعشی ها و..‌

فرمانده سپاه عاشورای استان با بیان اینکه امروز دشمنان از حمله به شهدا و اهداف انقلاب اسلامی، حمله به باورهای دینی و ... یک هدف بیشتر ندارد و آن هم تضعیف ذهنیت مردم نسبت به دین و انقلاب است خاطرنشان کرد: اما مردم ما با آن اعتقاد راسخی که انقلاب را ایجاد کرده اند با همان اعتقاد به نظام و انقلاب، فریب و توطئه استکبار جهانی را نخواهند خورد.

وی با تاکید بر این که دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست افزود: دشمن دست بردار نیست و نخواهد بود اما رمز پیروزی ما اتحاد و فرمانبرداری از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. 

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه دشمن از هیچ تجهیزاتی بر علیه نیروهای انقلابی کوتاهی نمی کند افزود: امروزه دشمن حتی در بیسیم ها، در پیجرها و تجهیزات الکترونیکی توطئه های خود را عملی می کند.

وی با بیان اینکه امروز مقتدرترین کشور در دنیا هستیم ادامه داد: علت آن وحدت و انسجام ملی است و این اتحاد و انسجام مردم و مسئولین مایه یاس و ناامیدی و شکست دشمن خواهد شد.

فاطمه قلی پور گنجه لو 

امروز ایران مقتدرترین کشور دنیا است

امروز ایران مقتدرترین کشور دنیا است

کدخبر: 1044844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟