راهنمای خرید ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از بهترین محصولات تولید شده این شرکت است با مناسب ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا موجود است که دارای کیفیت و کارایی بسیار خوب است و می‌تواند در مصرف آب و برق صرفه‌جویی داشته باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا نحوه خرید ماشین ظرفشویی اسنوا و ویژگی‌های و قیمت این ماشین‌های ظرفشویی را بررسی کنیم.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

به‌طورکلی شست‌وشوی ظروف کثیف با ماشین ظرفشویی بسیار راحت‌تر از شست‌وشوی آن‌ها با دست است و آب و برق کمتری نیز استفاده می‌کند. علاوه بر این با استفاده از یک ماشین ظرفشویی کارهای خانه بسیار کمتر شده و مدت زمان حضور شما در آشپزخانه نیز کاهش می‌یابد. در ادامه هر یک از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا را بررسی می‌کنیم.

·        شرکت اسنوا با توجه به نیاز مشتریان خود ماشین‌های ظرفشویی را با ظرفیت‌های مختلف تولید کرده است که از 12 نفره تا 14 نفره متغیر است. همچنین یخچال دوقلو های مختلفی نیز تولید کرده است و قیمت آن ها بسیار مناسب است مثلا قیمت یخچال اسنوا ۳۰ فوت دوقلو نسبت به محصولات برند های دیگر بسیار مناسب است.

·        تمامی ماشین‌های ظرفشویی این برند بدون صدا فعالیت می‌کنند. بنابراین شما مشکلی برای صدای دستگاه در حین کار کردن و یا زمان روشن کردن ماشین ظرفشویی نخواهید داشت.

·         با خرید ماشین ظرفشویی از برند اسنوا می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشید. یخچال دودرب اسنوا نیز از مصرف انرژی بسیار بهینه ای برخوردار است. ماشین‌های ظرفشویی اسنوا دارای رتبه A++ هستند که نشان‌دهنده بهینه بودن مصرف انرژی است. برای کمتر مصرف شدن انرژی راهکارهایی وجود دارد که در ادامه این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

·        ماشین ظرفشویی اسنوا دارای سیستم نشت آب است. این سیستم باعث صرفه‌جویی زیاد در مصرف آب می‌شود و  باعث می‌شود دستگاه کمترین مصرف آب ممکن را داشته باشد. 

·        در ماشین‌های ظرفشویی اسنوا برنامه‌های شست‌وشوی زیادی در نظر گرفته شده است تا بتواند به یک لوازم خانگی بی نظیر تبدیل شود. شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان کثیفی ظروف و میزان زمانی که دارید برنامه شست‌وشوی موردنظرتان را انتخاب کنید. از جمله برنامه‌های شست‌وشو می‌توان به شست‌وشوی قوی، شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی معمولی و یا اقتصادی اشاره کرد.

·        یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا این است که این ماشین دارای قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. قیمت یخچال فریزردوقلواسنوا نیز بسیار مناسب بوده و نسبت به قیمت یخچال دوقلو دوو بسیار مقرون به صرفه تر است. قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا در مقایسه با ماشین ظرفشویی های خارجی بسیار مناسب‌تر است و به همین دلیل این ماشین انتخاب بسیاری از خانواده‌های ایرانی است.

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا

شرکت اسنوا برای تولیدات و محصولات خود امکانات متعددی را در نظر می‌گیرد که باعث می‌شود استفاده از ماشین ظرفشویی و یخچال دوقلو اسنوا این برند بسیار راحت‌تر باشد. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تشخیص نشتی آب، قفل کودک، قابلیت شست‌وشوی ظروف بسیار بزرگ، تنظیم سختی آب و خشک‌کن اشاره کرد.

در تولید ماشین‌های ظرفشویی شرکت اسنوا یک سیستم عیب‌یاب در نظر گرفته شده که می‌تواند بسیاری از مشکلات را خیلی سریع تشخیص دهد.همچنین یخچال دوقلو اسنوا یخساز اتوماتیک نیز از این قابلیت برخوردار است. طبقات ماشین ظرفشویی اسنوا طوری طراحی‌ شده که بتوانید آن‌ها را جابه‌جا کنید و فضای لازم برای شست‌وشوی ظروف بزرگ را نیز ایجاد کنید.

راهنمای استفاده از قفل کودک

یکی از امکاناتی که در ماشین‌های ظرفشویی اسنوا وجود دارد، قفل کودک است. همچنبن بخچال فریزر دوقلو دوو نیز دارای قفل کوئک است، که می‌تواند تا حد زیادی از آسیب‌ها و خطرات احتمالی جلوگیری کند. برای افزایش امنیت کودکتان باید در ماشین ظرفشویی از دکمه child lock استفاده کرده و آن را فعال کنید.

همچنین برای غیرفعال کردن آن نیز همین دکمه را به مدت 3 الی 5 ثانیه نگه‌دارید تا قفل کودک باز شود. با فعال شدن قفل کودک عملکرد دکمه‌ها و تغییر تنظیمات دستگاه محدود می‌شود.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی اسنوا

نحوه صرفه‌جویی در انرژی

به‌طورکلی با خرید ماشین ظرفشویی می‌توانید تا حد زیادی در مصرف روزانه برق و آب صرفه‌جویی داشته باشید. همچنین  یخچال دوقلو دوو اصل کره نیز از رتبه مصرف انرژی بسیار مناسبی برخوردار است. اما میزان این صرفه‌جویی با توجه به نحوه استفاده شما از ماشین ظرفشویی متفاوت خواهد بود. برای اینکه بالاترین صرفه‌جویی را داشته باشید تلاش کنید یک چرخه کامل را برای شست‌وشوی ظروف در نظر بگیرید.  

های شست‌وشو در ماشین ظرفشویی اسنوا

همان‌طور که گفته شد برنامه‌های متعددی برای شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشویی اسنوا در نظر گرفته شده است. این برنامه‌های شست‌وشو شامل موارد زیر هستند:

·         برنامه شست‌وشو به همراه آبکشی با راینز

در این برنامه شست‌وشو اولیه قبل از شست‌وشوهای سنگین برای ظروف بسیار کثیف انجام می‌شود.

·         برنامه شست‌وشوی اکسپرس

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های شست‌وشو در ماشین ظرفشویی اسنوا است که می‌تواند ظروف را به‌صورت مخلوط و بسیار ملایم شست‌وشو دهد. برای انجام این کار به 15 گرم ماده شوینده و دمای 40 درجه سانتی‌گراد نیاز دارد.

·         برنامه شست‌وشوی معمولی

یکی از برنامه‌های شست‌وشوی روزانه در ماشین‌های ظرفشویی اسنوا برنامه شست‌وشوی معمولی است که می‌تواند ظروف با کثیفی متوسط را به‌ راحتی بشورد.

·         برنامه شست‌وشوی خودکار

شست‌وشوی خودکار یکی از هوشمندترین برنامه‌های شست‌وشو است که با تکنولوژی‌های جدید به ماشین ظرفشویی اسنوا اضافه شده است. در این روش شست‌وشو، ماشین ظرفشویی می‌تواند میزان کثیفی و چربی روی ظروف با را سنسورهای تعبیه‌شده تشخیص دهد و میزان شوینده، آب و دمای لازم را برای ظروف در نظر بگیرد.

·         برنامه شست‌وشوی سنگین

همان‌طور که از نام این برنامه شست‌وشو متوجه می‌شوید، این برنامه برای استفاده روزانه نیست. بلکه زمانی که ظروف شما میزان چربی و کثیفی زیادی دارند از این برنامه استفاده می‌شود.

نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی

یکی از نکاتی که قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید بدانید در خصوص جنس مخزن این دستگاه است. برخی از ماشین‌های ظرفشویی دارای مخازن استیل ضدزنگ هستند و برخی دیگر مخزن پلاستیکی دارند. دوام و عمری که ماشین‌های ظرفشویی با مخزن استیل ضدزنگ دارند بیشتر است.

همچنین ماشین‌های ظرفشویی دارای اندازه و ظرفیت متفاوتی هستند و یخچال دوقلو دوو یخساز اتوماتیک نیز همچنین هستند، که شما باید با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده و میزان ظروفی که دارید، ظرفیت موردنیازتان را انتخاب کنید. برنامه‌های شست‌وشو و قابلیت‌ها و امکانات انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا نیز متناسب با قیمت آن‌ها متفاوت است.

 ماشین ظرفشویی اسنوا قیمت روز

شرکت اسنوا برای تولید لوازم‌خانگی برند از قطعات داخلی استفاده می‌کند و تمامی کارکنان و طراحان این شرکت ایرانی هستند. تلاش شرکت اسنوا بر این است که ماشین‌های ظرفشویی با قیمت‌های متنوع از کم تا زیاد تولید کند تا هر خانواده‌ای با هر سطح مالی بتواند خریدی باکیفیت و متناسب با بودجه خود داشته باشد.

همچنین طبق گفته وبسایت eatemadkala.com درمورد ماشین ظرفشویی اسنوا

قیمت ظرفشویی اسنوا به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، تعداد برنامه‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن بستگی دارد. به‌طور کلی، ماشین‌های ظرفشویی اسنوا با ظرفیت 13 تا 14 نفر در بازه قیمتی 21 تا 35 میلیون تومان قرار می‌گیرند

معرفی بهترین ماشین‌های ظرفشویی

تا اینجا با ویژگی‌ها و امکانات در نظر گرفته شده برای ماشین ظرفشویی های شرکت اسنوا آشنا شدیم. همان‌طور که گفته این ماشین‌ها دارای ظرفیت‌های مختلف برای استفاده متنوعی هستند که از هرکدام یک نمونه عالی و باکیفیت را بررسی می‌کنیم:

ماشین ظرفشویی 14  نفره: ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-246W یکی از مدل‌های باکیفیت و با بالاترین ظرفیت است. این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه شست‌وشو می‌باشد و ویژگی‌های دیگر مانند نمایشگر LED و سیستم خشک‌کن نیز دارد.

ماشین ظرفشویی 13  نفره: ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353212 دارای ظرفیت 13 نفر است. این دستگاه تعداد 3 سبد برای ظروف کثیف دارد و 6 برنامه اصلی شست‌وشو را نیز پشتیبانی می‌کند. میزان مصرف آب این ماشین ظرفشویی بسیار کم در حدود 10 لیتر است و صفحه‌نمایش LED لمسی و سیستم عیب‌یاب هوشمند دارد.

ماشین ظرفشویی 12  نفره: ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W دارای ظرفیت 12 نفر است و 6 برنامه اصلی را برای شست‌وشوی ظروف دارد. همچنین این ماشین ظرفشویی با داشتن سبد آسانسوری و سیستم عیب هوشمند شناخته می‌شود.

کدخبر: 1044837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟