لیست شدن همستر کامبت و ایردراپ های جدید در پول نو

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توکن همستر کامبت (HMSTR) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) همزمان با صرافی‌های معتبر جهانی مثل بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (Okx) و بیت‌فینکس (Bitfinex)، در صرافی پول نو لیست شد. از ۵ مهر ماه شما می‌توانید برای مشاهده قیمت همستر کامبت، به صرافی ارز دیجیتال پول نو مراجعه کنید. علاوه بر آن تمامی توکن های ایردراپ ها مثل کتیزن، داگز، راکی رابیت و هر ایردراپ جذاب دیگری را می توانید در پول نو نقد و تبدیل به تومان کنید.

چگونه توکن همستر کامبت را از تلگرام برداشت کنیم؟ 

برای نقد کردن همستر کامبت، ابتدا باید توکن‌ها را به کیف پول خود منتقل کنید. برای انتقال توکن‌های HMSTR به کیف پولتان، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در مرحله اول ربات تلگرامی همستر را باز کنید و در بخش AirDrop، روی گزینه “ Connect your wallet” کلیک کنید.
  2. در مرحله دوم روی گزینه "Connect your wallet" بزنید. حالا از شما خواسته می‌شود که کیف پول انتخابی TON خود را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید از کیف پول تلگرام یا یکی دیگر از تون والت‌ها مانند تون کیپر استفاده کنید.
  3. در سومین مرحله، باید اتصال اپلیکیشن همستر به تون کیپر را در کیف پول خود تایید کنید. وقتی به تون کیپر منتقل شدید، روی " Connect wallet" کلیک کنید. 
  4. با اتصال موفق ربات همستر به تون کیپر پیام "Your TON wallet is connected" را مشاهده می‌کنید.

بهترین روش فروش توکن همستر

در حال حاضر از ۳ روش اصلی برای برداشت و فروش توکن همستر می‌توانید استفاده کنید:

۱. فروش همستر به صرافی‌های خارجی

۲. انتقال همستر به کیف پول تلگرام یا برداشت همستر به کیف پول شخصی

۳. فروش توکن همستر در صرافی ایرانی مثل پول نو. 

فروش توکن همستر کامبت در صرافی خارجی

یکی از روش‌ها برای نقد کردن همستر، فروش HMSTR و دیگر ایردراپ ها به صرافی‌های خارجی است. بسیاری از ایردراپ‌های معتبر تلگرامی مانند ایردراپ همستر در این صرافی‌ها لیست می‌شوند و در برخی از موارد حتی می‌توانید توکن‌ها را به طور مستقیم از ربات به صرافی منتقل کنید یا بدون نیاز به والت‌های خارجی به‌فروش برسانید.

نکته‌ای که هنگام فروش توکن همستر در صرافی خارجی باید به آن توجه کنید این است که بسیاری از صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. بنابراین ممکن است با فروش همستر در این صرافی‌ها، دارایی شما بلوکه شود. احتمال مسدود شدن دارایی‌های ارز دیجیتال شما در صرافی‌های کوینکس، بایننس و گیت بالاست و باید برای این موضوع به دنبال یک راه حل جایگزین باشید.

فروش توکن همستر کامبت در صرافی ایرانی 

به علت تحریم‌هایی که از سوی صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی وجود دارد، بهترین روش برای نقد کردن HMSTR، فروش این توکن در صرافی ارز دیجیتال پول نو است.

فروش توکن همستر در صرافی‌های ایرانی چند مزیت قابل توجه دارد:

  • خرید و فروش همستر بدون محدودیت: صرافی‌های ایرانی تحت تحریم نیستند و بدون محدودیت می‌توانید توکن‌های همستر را نقد و تبدیل کنید.
  • خرید و فروش همستر به زبان مادری: ترید، خرید یا فروش ارزهای دیجیتال مانند همستر نیاز به دانش تخصصی زبان انگلیسی دارد و چه بهتر که با استفاده از صرافی ایرانی به زبان فارسی بتوانید با خیال راحت توکن‌های خود را بفروشید یا آن‌ها را تبدیل کنید.
  • خرید و فروش همستر با ریال: در صرافی‌های ایرانی، واریز و برداشت وجه به صورت ریالی سریع‌تر انجام می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توانید توکن‌های خود را نقد و در کیف پول خود به صورت ریالی دریافت کنید.
  • پشتیبانی مشتریان به زبان فارسی: اگر در پروسه خرید و فروش همستر یا دیگر ارزهای دیجیتال سوالی داشته باشید یا به مشکلی بر بخورید، در صرافی ایرانی به راحتی می‌توانید به زبان فارسی با پشتیبانی مشتریان صرافی‌های ایرانی ارتباط برقرار کنید.

آموزش انتقال همستر کامبت از کیف پول تون کیپر به صرافی ارز دیجیتال پول نو

برای انتقال همستر از کیف پول TonKeeper، ابتدا وارد حساب کاربری خود در پول نو شوید و نام توکن همستر را در «کیف پول» خود جست‌وجو کنید. بعد روی نام توکن همستر بزنید و گزینه «واریز» را انتخاب کنید. مطابق تصویر، شبکه TON را انتخاب و آدرس پول نو را برای واریز توکن HMSTR کپی کنید. آدرس پول نو را فقط کپی-پیست کنید و آن را تغییر ندهید.

در مرحله بعد باید آدرس پول نو را در کیف پول تون کیپر خود وارد کنید. برای این کار در کیف پول تون کیپر اول روی توکن HMSTR کلیک و گزینه send را انتخاب کنید. حالا در بخش آدرس، آدرسی که از پول نو کپی کردید را وارد کنید. 

به پول نو برگردید. تگ/ممو را هم کپی کنید. حالا در قسمت Comment کیف پول تون کیپر، تگ/ Memo ID را وارد کنید و روی Continue بزنید. پس از تایید تراکنش در شبکه، می‌توانید دارایی خود را در کیف پول خود در پول نو مشاهده کنید. 

نکته مهم: در فرایند واریز رمزارزها، برای انتقال تمامی توکن‌های روی شبکه TON در صرافی پول نو نیازی به وارد کردن شناسه تراکنش (TXID-TX Hash) ندارید. بنابراین تنها با وارد کردن آدرس پول نو و ممو آی‌دی می‌توانید توکن‌های همستر خود را در پول نو به فروش برسانید.

 

فروش توکن همستر کامبت در صرافی ارز دیجیتال پول نو 

حالا برای فروش همستر کوین‌های خود وارد بخش «معامله» در پنل کاربری خود وارد شوید و تب «فروش» را انتخاب کنید. نام توکن همستر را در نوار جست‌وجو تایپ و مقدار فروش را مشخص کنید. با کلیک روی دکمه فروش، همستر کامبت در لحظه به کیف پول شما در صرافی واریز می‌شود و می‌توانید آن را برداشت کنید.

{تصویر فروش و تبدیل}

تبدیل همستر کامبت در صرافی ارز دیجیتال پول نو

اگر بخواهید همستر را به ارز دیجیتال دیگری (مستقیم و بدون فروش) تبدیل کنید کافی است مطابق تصویر بالا، در بخش «معامله» تب «تبدیل» را انتخاب کنید. توکن همستر را از کادر اول انتخاب کنید و در کادر پایین، رمزارزی را که می‌خواهید همستر به آن تبدیل شود انتخاب کنید. مقدار همستر کامبت مدنظرتان را وارد کنید و روی دکمه تبدیل بزنید. پس از تبدیل، دارایی شما در کیف پول قابل مشاهده است.

مراحل انتقال همستر به صرافی

جمع بندی آموزش فروش توکن همستر کامبت و آخرین توکن های ایردراپ

علاقه مندان به شرکت در ایردراپ های تلگرامی می توانند با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو بدون احراز هویت، به بهترین قیمت توکن های دریافتی خود را نقد کنند، تا به حال برترین ایردراپ ها مانند کتیزن، داگز، نات کوین، راکی ربیت و در تاریخ ۵ مهر، همستر در پول نو لیست شده اند. 

کدخبر: 1044725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی