اندیشه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری چراغ راه قوه قضائیه است

 به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم  با محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان گفت: قتل عام انسان های بی گناه یکی از ویژگی های بارز دشمنان انقلاب است، ولی غافل از اینکه این خونها در امتداد خون شهید حاج قاسم سلیمانی است و باعث بیداری ملت و مردم می شود، چرا که شهید سلیمانی یک تفکر و مکتب برای تمامی آزادیخواهان جهان است.

عتباتی با عنوان این مطلب که  اجلاسیه استانی بررسی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری یک اجلاسیه وزین و ارزشمندی است  افزود: در همین راستا اجلاسیه کشوری و به موازات سایر استان ها برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان ساخت: با برنامه ریزی ویژه، هم اندیشی و هم افزایی خوبی بین مجموعه ها و جامعه حقوقی استان برای پربار شدن این اجلاسیه شکل گرفته و کار علمی، کارشناسی و عالمانه در جهت تبیین اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری انجام و مقالات خوبی ارائه شده است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان نسبت به اجرایی کردن اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه کاری خود اقدامات شایسته ای انجام داده و این اندیشه ها و مبانی فکری، اصول تهیه اسناد بالادستی و اسناد توسعه قوه قضائیه می باشند و قرارگاه اجرایی کردن فرامین معظم له در قوه قضاییه به صورت مرتب برگزار و این اندیشه ها را در قالب برنامه های عملیاتی به استان ها ابلاغ می کند.

رئیس شورای قضایی استان افزود: امسال سومین سالی است که برنامه عملیاتی دستگاه قضایی استان که عمدتاً بر اساس اسناد بالادستی که بر گرفته از اندیشه های مقام معظم رهبری می باشد تدوین، اجرایی و عملیاتی می شود تا لبیک عملی به فرامین و اندیشه های ناب رهبر فرزانه انقلاب که بر گرفته از نگاه عالمانه و تلفیقی از اندیشه های ناب و به روز فقهی و موضوعات روز حقوقی است، گفته باشیم.

عتباتی در پایان تاکید کرد: یقیناً موفقیت و تاثیرگذاری هر مجموعه ای، خصوصاً دستگاه قضایی که با همراهی مجموعه ها در تولید امنیت نقش دارد به شدت نیازمند بهره گیری از اندیشه های مقام معظم رهبری می باشد که چراغ راهی برای خدمت رسانی بهتر به مردم است و باید همه مدیران این اندیشه ها را نقشه راه خود قرار دهند.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟