اطاعت از دستور قاتل فراری توسط شرور سابقه دار در تهران + فیلم گفت و گو

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در یک حادثه دلخراش که شامگاه اوایل مردادماه در یکی از باشگاه‌های ورزشی تهران رخ داد، یک ورزشکار جوان بر اثر حمله دو فرد ناشناس به شدت مجروح شد. این حادثه که در پی اختلافات شخصی و ادعای توهین به ناموس عنوان شده، با واکنش سریع پلیس همراه بود و عاملان جنایت کمتر از یک هفته پس از حادثه دستگیر شدند.

براساس اظهارات شاهدان عینی و تصاویر دوربین‌های مداربسته، دو مهاجم با قمه به سمت قربانی حمله کرده و پس از وارد کردن ضربات متعدد از محل متواری شده‌اند. قربانی که در این حادثه از ناحیه دست به شدت مجروح شده، به بیمارستان منتقل شده و پزشکان احتمال می‌دهند که وی تا پایان عمر قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای نباشد.

تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که انگیزه این حمله، اختلافات شخصی بین قربانی و مهاجمان بوده و ادعای توهین به ناموس نیز از سوی مهاجمان مطرح شده است. با این حال، قربانی هرگونه توهین به دیگران را رد کرده است.

متهمان پس از دستگیری به صراحت به ارتکاب جرم اعتراف کرده‌اند و انگیزه خود را دفاع از ناموس عنوان کرده‌اند. پلیس همچنان در حال بررسی ابعاد مختلف این پرونده است و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

در ادامه پس از بازبینی دوربین های مداربسته مجل جرم مشخص شد این 2 متهم به محض خارج شدن پسر جوان از باشگاه ورزشی ، قمه به دست با او وارد پارکینگ باشگاه ورزشی می شوند، به سمت او حمله کرده و هر کسی که شاهد ماجرا بود و به قصد کمک و دفاع از پسر ورزشکار او را هم می زدند، در نهایت متهم قمه به دست چند ضربه کاری به قربانی زده و به خاطر حجوم مردم و دفاع از قربانی پا به فرار می گذارند که در نهایت با تیزهوشی تیم پلیس در کمتر از یک هفته بازداشت شدند.

قاتل فراری دستور انتقام به این راذل و اوباش را داده بود

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ، در خصوص این پرونده گفت: از همان لحظات اولیه گزارش درگیری در یکی از مناطق شمالی تهران، تحقیقات پلیسی آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که دو متهم با قصد قبلی و اجیر شدن از سوی فردی ساکن خارج از کشور، به سراغ این پسر جوان رفته‌اند. در ادامه مشخص شد که این فرد اجیرکننده، خود یک قاتل فراری است که پرونده‌اش در دادسرای جنایی تهران در جریان رسیدگی است.

این مقام انتظامی افزود: در کمتر از هفت روز، مخفیگاه این متهمان شناسایی و آن‌ها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. سلاح و قمه‌ای که با آن جرم را مرتکب شده بودند، کشف و ضبط گردید.

سرهنگ راستی در پایان با هشدار به مجرمان، گفت: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد و با هر فردی که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشد، برخورد قاطع خواهد نمود.

پزشکان گفته اند شاید تا آخر عمر نتوانم ورزش کنم

کامیار، ورزشکار جوانی که در یک نزاع خونین دست راست خود را از دست داده و آینده ورزشی‌اش نابود شده، در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا از جزئیات این حادثه هولناک پرده برداشت.

وی می‌گوید: حدود یک هفته پیش، هنگام خروج از باشگاه ورزشی، مورد حمله دو موتورسوار مجهز به قمه قرار گرفتم. با دیدن آن‌ها، به سرعت به سمت پارکینگ دویدم اما آن‌ها با تعقیبم به داخل پارکینگ آمدند و با ضربات قمه مرا زخمی کردند. چند نفر دیگر که شاهد ماجرا بودند قصد کمک داشتند اما مهاجمان با تهدید آن‌ها، مرا هدف قرار دادند و سپس متواری شدند.

کامیار با تأکید بر بی‌گناهی خود، می‌گوید: توهین به ناموس کسی را نکرده‌ام و این اتهام کاملاً بی‌اساس است. مهاجمان را قبلاً ندیده بودم و نمی‌دانم انگیزه آن‌ها از این حمله چه بوده است.

این ورزشکار جوان که به دلیل این حادثه، توانایی ادامه فعالیت حرفه‌ای در رشته ورزشی خود را از دست داده است، از مسئولان قضایی درخواست پیگیری جدی این پرونده و دستگیری عاملان این جنایت را دارد.

شرارت با قمه در پارکینگ باشگاه

به خاطر ناموس هزار بار هم به زندان فرستاده شوم پشیمان نمی شوم

روبروی ما دو پسر ۳۰ ساله و ۲۸ ساله اهل محله‌های غرب تهران قرار دارند که به جرم حمله با قمه به یک پسر ورزشکار، او را از ناحیه دست به شدت آسیب زده‌اند، به طوری که حالا قادر به حرکت دادن دستش نیست.

این دو پسر که پیشینه دار اراذل و اوباشی دارند و تاکنون به ۳۰ فقره درگیری اعتراف کرده‌اند، یک ماه پیش پس از ۱۰ سال از زندان آزاد شده‌اند. امروز به بهانه دفاع از ناموس دوستشان که در خارج از ایران است، به سراغ این پسر رفته‌اند! آن‌ها ادعا می‌کنند که کامیار (قربانی) پشت سر ناموس رفیقشان حرف‌های رکیک زده و آن‌ها برای انتقام، با قمه او را زده‌اند! نکته قابل توجه در گفتگو با این متهمان این است که بارها تأکید کرده‌اند برای دفاع از ناموس هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند، حتی اگر به خاطر آن تا آخر عمر روانه زندان شوند یا اعدام!

یکی از متهمان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: من بعد از ۱۰ سال یک ماه پیش از زندان آزاد شدم و تصمیم گرفته بودم دیگر دست به هیچ خلافی نزنم اما وقتی دوستم با من تماس گرفت و گفت که پشت سر همسرش حرف زده و به او بی‌احترامی کرده است، خونم به جوش آمد! با رضا تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم از ناموس رفیقم دفاع کنم و به سراغ این پسر بروم، رضا هم قبول کرد و روز جنایت با من به باشگاه این مرد آمدیم.

علی در ادامه گفت: من و رضا از ۵ روز قبل از زمان ارتکاب جرم، کامیار را تعقیب کردیم تا اینکه سر یک فرصت مناسب به سراغ او برویم. زمانی که از باشگاه بیرون آمد و به سمت پارکینگ حرکت کرد، ما هم به دنبال او وارد شدیم اما متاسفانه چند نفر دیگر در پارکینگ حضور داشتند و برای دفاع از او به ما حمله کردند. شاید اگر آن‌ها نبودند، ما این پسر را می‌کشتیم!

متهم در انتها گفت: من اگر هزار بار هم به زندان بروم و آزاد شوم، اگر پای ناموس به میان بیاید باز هم همین کار را انجام می‌دهم و برایم مهم نیست که زندانی شوم یا اعدام! پشیمان هم نیستم!

شرارت با قمه در پارکینگ باشگاه

شرارت با قمه در پارکینگ باشگاه

 

کدخبر: 1024339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟