بازیگر زن ایرانی با رابرت دنیرو در قرنطینه + فیلم و بیوگرافی
حجم ویدیو: 4.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش گروه هنری رکنا، مرجانه دلدار گلچین بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر است.او دراین روزهای کرونایی در قرنطینه در حال خواندن کتاب رابرت دنیرو است، او ساعت 6 صبح از خود ویدئویی منتشر کرد و گفت من در قرنطینه همچنان در حال خواندن این کتاب جذاب هستم.

او از کسی که این کتاب را به او داد تشکر کرد و همه را به خواندن کتاب و دیدن فیلم در قرنطینه دعوت کرد.

مرجانه گلچین در آنتالیا

پدر این بازیگر  افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار است .او پدرش را در کودکی از دست داد و خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت. بازی در نقشی جدی و متفاوت در سریال نفس گرم یکی از نقاط قوت بازیگری او به حساب می‌آید.

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟