دستگیری سارقان حرفه‌ای و اشرار سابقه‌دار  مازندران

به گزارش رکنا، فرماندهان انتظامی مازندران از دستگیری سارقین حرفه‌ای و اشرار سابقه‌دار در شهرهای مختلف استان خبر داده‌اند.

*دستگیری شرور سابقه‌دار در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از شناسایی و دستگیری شرور سابقه‌داری که با عربده‌کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبرداد.

ابراهیم شجاعی گفت: در پی ایجاد شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط فردی شرور در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران کلانتری کلانتری مرکزی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: متهم که با قدرت‌نمایی در فضای مجازی موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نیز شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

*دستگیری 5 شرور سابقه‌دار در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری پنج شرور سابقه دار، در یک عملیات ضربتی خبرداد.

سیدمحسن جعفری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت‌های مجرمانه از قبیل تهدید، ارعاب و درگیری، خرید و فروش چک‌های جعلی، تصریف اراضی ملی و تهیه و توزیع مواد مخدر توسط چند شرور سابقه‌دار اهل تهران و شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند، متهمان را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی بابل افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل یک گروه 5 نفره در یک منزل مسکونی تجمع کرده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، آلات شرارت، یک فقره چک جعلی چهار میلیارد ریالی و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

جعفری از توقیف دو حودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبرداد و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

*دستگیری سارق منزل با 6 فقره سرقت در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری سارق منزل با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

محمدصادق شاه‌نظری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهم را که اهل یکی از استان‌های غرب کشور و ساکن شهرستان کرج بود را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به 6 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان با همدستی 2 نفر از همدستان اقرار کرد.

*دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با 11 فقره سرقت در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری 2 سارق منزل و موتورسیکلت با 11 فقره سرقت در این شهرستان، خبرداد.

علی قیصری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و موتورسیکلت در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطاعاتی ماموران موفق به شناسایی 2 سارق حرفه‌ای در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

این مسؤول با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار قابل توجهی وسایل سرقتی کشف شد.

*دستگیری 2 سارق سیم برق با 13 فقره سرقت در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2 سارق سیم برق با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی همه جانبه پس از چند روز کار اطلاعاتی کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان، سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در سطح شهرستان اعتراف کردند.

*دستگیری سارقان کابل برق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارقان کابل برق با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

نعمت الله آزادی گفت: در پی سرقت کابل برق شهرستان آمل در چند روز گذشته، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه اقدامات پلیسی را برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران انتظامی موفق شدند، سارقان را که با تشکیل باندی 3 نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسائی و دستگیر کنند.

این مسؤول با بیان این که متهمان در بازجوئی و تحقیقات پلیسی تاکنون به 9 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

آزادی گفت: با اقدامات ویژه پلیسی و همکاری مردم با پلیس در پیشگیری از سرقت، میتوان امنیتی بایدار را رقم زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟