دبیر: ناراحتم روسیه در بلگراد حضور ندارد/ 8 مدال یزدانی شوخی نیست

به گزارش رکنا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از دعوت آمریکا برای حضور در جام‌جهانی خبر داد و در این باره اظهارداشت: جاش مسئول جام‌جهانی 2022 آمریکاست که امروز (جمعه) با ما جلسه داشت و قبل از کشتی سرلک دعوت نامه را داد اما من چند شرط گذاشتم. به دلیل اتفاقات سال گذشته که آن‌ها برای مبارزه دوستانه به چند کشتی‌گیر و مربی ما راودید نداد گلایه کردیم اما او خیلی در جریان نبود الان هم گفتم این دعوت‌نامه جام‌جهانی است نه دوستانه بنابراین اگر روادید ندهند تیم را اعزام نمی‌کنیم. تعارف نداریم نباید در سفارت آن‌ها در صف بایستیم. زمانی شخصی روادید می‌گیریم اشکالی ندارد اما باید جایگاه تیم حفظ شود. ما هر زمان آن‌ها را دعوت می‌کنیم احترام می‌گذاریم. 

وی با بیان اینکه آمریکا برای جام‌جهانی سال 2022 و 2023 میزبانی گرفته گفت: رقابت بین ما و آمریکا بود اما آمریکا 800 هزار دلار داد که میزبان شد. انشاالله ما هم در آینده به این میزبانی برسیم. آن‌ها نیاز دارند ایران به مسابقات برود و با توجه به حضور تماشاگران ایرانی و حامیان مالی می‌توانند چند برابر این پول را در بیاورند. 

رییس فدراسیون کشتی در مورد اینکه نظرش درباره غیبت روسیه در مسابقات جهانی چیست، گفت: از من پرسیدند روسیه نیست خوشحالید گفتم نه این کشور ابرقدرت است. در رقابت آدم رشد می‌کند من ناراحتم، آمریکا هم نباشد ناراحت می‌شوم. فکر می‌کنید المپیک را چرا گذاشتند به این دلیل که جنگی در دنیا نباشد و کشورها خودشان را در این رقابت‌ها نشان بدهند.  

دبیر درباره مسابقات امشب کشتی‌گیران ایران برای کسب مدال گفت: یزدانی کارهایش را کرده، آنالیز داشته و آماده است. 8 مدال شوخی نیست و امیدوارم مردم هم برای کشتی‌گیران دعا کنند. نخودی هم مدالش قطعی شده و باید برای رسیدن به جایگاه بالا بهترین‌های جهان را ببرد. زارع را می‌خواستم روز گذشته خفه کنم! به او المپیک گفتم می‌تواند طلا بگیرد باور نکرد و اینجا هم بچه‌بازی درآورد. خودش 2 دستی مدال طلای جهان را دور انداخت اما برایش درس شد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 825934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟