فرکی: لغو بازی با کانادا قابل پیش‌بینی بود/ آقایان بهانه می‌آوردند و روی انفعال خود سرپوش می‌گذارند

حسین فرکی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص لغو بازی دوستانه ایران و کانادا گفت: از قبل هم می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که این بازی لغو می‌شود. اهالی فن و کارشناسان امر به خوبی فهمیدن که سنگ بزرگ نشانه نزدن است و بازی با کانادا تحت این شرایط هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نمیگیرد. مدیریت در فدراسیون فعلی معنا ندارد و واقعا از زمانی که دادکان‌ها و فراهانی‌ها از فوتبال رفته‌اند، باید به این شرایط برسیم که از 2 فیفا دی، هیچ بازی دوستانه‌ای نداشته باشیم.

وی درباره گذشته مدیریت فوتبال هم اظهار داشت: زمانی برای بازی دوستانه با آمریکا به این کشور رفتیم و رییس وقت فدراسیون آقای صفایی فراهانی حتی اجازه حتی انگشت‌نگاری هم به سفارت آنها نداد. همانطور که گفتم مدیر کاربلد مدتهاست که برای ما به آرزو تبدیل شده است. حتی علی کفاشیان هم تخصص فوتبالی نداشت و از دوومیدانی به فوتبال آمده بود.

فرکی ادامه داد: اگر دلیل لغو بازی ایران و کانادا از نظر دوستان مسائل سیاسی است که در دوران ما خیلی شرایط برگزاری بازی تدارکاتی سخت‌تر بود. اینها تنها بهانه‌ای است برای سرپوش گذاشتن به مدیریت انفعالی فدراسیون و آقایان باید قبول کنند در تدارک بازی‌های دوستانه ناکام بوده‌اند.

مربی اسبق تیم ملی در پایان درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی پیش رو گفت: همیشه بازیکنان تعیین کننده بودند و علی‌رغم تمام محدودیت‌ها باید گفت تلاش بازیکنان حرف اول و آخر را خواهد زد. من معتقدم با این شرایط در جام جهانی کار خاصی از پیش نمیبریم و متاسفانه به این تیم امیدی ندارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 785455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟