برند البسه تیم ملی در جام جهانی داخلی خواهد بود؟

به گزارش رکنا، در یکی دو سال اخیر تیم ملی فوتبال سعی در همکاری با شرکت آل اشپورت داشت که یک شرکت آلمانی به‌شمار می‌رود، اما به تازگی این قرارداد همکاری  فسخ شده و به نظر می‌رسد تیم ملی با برند داخلی به جام جهانی دوحه می‌رود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر، در پاسخ به این سوال که تکلیف حامی تیم ملی در جام جهانی چه خواهد شد گفت: فدراسیون فوتبال پیش از این با یک مجموعه قرارداد داشت که در چند نوبت مکاتبه شد و در نهایت تصمیم به فسخ گرفتیم. فراخوانی را در این خصوص در دپارتمان حقوقی فدراسیون منتشر کردیم که تا ۱۹ اردیبهشت ماه چه تولیدکنندگان داخلی و چه نمایندگان خارجی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و با توجه به بسته‌ای که اعلام کردیم می‌توانند به عنوان حامی فدراسیون فوتبال پیشنهادشان را ارائه کنند. ما این پیشنهادات را بررسی می‌کنیم و برنده این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: تمایل و علاقه ما در فدراسیون فوتبال استفاده از برند‌های داخلی است. انصافا تولیدات خوب داخلی داریم و بعضی از برند‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی خوب درخشیدند و با توجه به تعدد تولیدکنندگان این موضوع را فراخوان دادیم تا در چارچوب مشخص پیشنهاداتشان را ارائه کنند و فدراسیون هم یکی از مجموعه‌هایی که حائز شرایط بهتر باشد را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 775742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟