اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی در قزوین برگزار شد

به گزارش رکنا ازقزوین، اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی ماه با حضور حجت الاسلام محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، امیر شفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ عبدالمالکی جانشین نیروی انتظامی در میدان آزادی قزوین برگزار شد.

IMG_0953

پرونده رژیم غاصب در هم پیچیده می شود

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در این فرصت باید کاری کنیم مردم غزه با حمایت دیگر کشورها بتوانند پرونده رژیم صهیونیستی را برای همیشه درهم بپیچند. 

حجت الاسلام محمد حسنی دراین مراسم گفت : یادمان باشد خدای ناخو استه اگر کسی به ظلم به مظلومان بی تفاوت باشد از دایره اسلام خارج شده و نمی تواند مسلمان باشد. 

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: تغییر سبک زندگی اسلامی از دیگر فتنه های دشمنان است.

وی خطرناک ترین فتنه را ایجاد فاصله‌ی ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم دانست و گفت: این توطئه خطرناکی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه افکنی و شایعه پراکنی است که باید نخبگان ورود پیدا کرده و روشنگری کنند.

وی، نقش ویژه‌ ولی‌فقیه در مدیریت فتنه ۸۸ را یکی از دستاوردهای ۹ دی عنوان کرد و افزود: مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.

وی افزود: یاد شهید مقاومت سردار سلیمانی و المهندس و سید رضی موسوی را گرامی می داریم و میدانیم این راه همچنان با صلابت ادامه دارد. 

محمدحسنی تصریح کرد: امروز یوم القدر ملت بزرگ ایران است که یکی از ماندگارترین حوادث و حماسه های انقلاب را رقم زدند.

1703927740139

IMG_0862

IMG_0868

IMG_0843

1703927763290

IMG_0997

IMG_0960

IMG_0998

لیلابیگدلی/قزوین

عکاس/گلناز بابایی

کدخبر: 959363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟