خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت قزوین تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، غلامرضا حقایق‌پور  در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی هدفمند و به‌موقع فعالیت‌ها، گفت: هر چقدر برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی تلاش و کوشش شود ارزشمند است چرا که کارکنان بنیاد زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و مردم نیز باید در جریان اقدامات و فعالیت‌های آنان باشند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل جلسات کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد، افزود: یکی از اهداف این کمیته ایجاد و تقویت تعامل و همفکری میان حوزه‌های مختلف بنیاد جهت دستیابی به راهبرد صحیح خبری و جریان‌سازی رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بنیاد و ترویج و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است.

حقایق‌پور گفت: به همین منظور رسانه‌هایی که ظرفیت‌های خود را در جهت اهداف بنیاد به کار می‌گیرند باید شناسایی و مورد تجلیل قرار گیرند.

وی روز خبرنگار را فرصت خوبی جهت ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود: به همین منظور خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت استان قزوین تجلیل می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: واحد روابط عمومی بنیاد به صورت روزانه در حال رصد رسانه‌های استان است و اطلاعات جامعی از وضعیت این رسانه‌ها و فعالیت‌های آنها دارد که بر اساس همین اطلاعات رسانه‌های برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پرداختند.

 

کدخبر: 805797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟