گریه های قاضی دادگاه در پرونده قتل فجیع یک کودک+ عکس

چطور می‌توانید به زندگی‌تان ادامه بدهید؟ اینها حرفهای قاضی Judgeاین پرونده خطاب به پدر و مادر حیوان صفتی است که کودک 5ساله‌شان را به قتل Murder رساندند. به گزارش گروه ترجمه رکنا، کریستوفر و لاریسا رودریگز، 36 و 34 ساله جردن را که از بدو تولد معلول بود و نمی‌توانست حرف بزند با وارد کردن ضربات متعدد کشته و جسد او را پیچیده در یک پتو که داخلش برای جلوگیری از کنده شدن گودال توسط حیوانات با نفتالین پر شده بود در باغچه خانه‌شان دفن کردند. سر کودک هم در پوشکی پوشانده شده بود. نحوه دقیق مرگ جردن مشخص نیست ولی کمد و چندتا از دنده‌هایش خرد شده‌اند. 
طبق اعترافات لاریسا، روزی کریستوفر رودیگز، دوست پسر لاریسا ولی نه پدر واقعی جردن،جردن را با حالتی نیمه هوشیار به اتاق خوابشان آورد. به جای تماس با آمبولانس، لاریسا جردن را زیر دوش آب سرد برد و 24 ساعت همانجا در وان رها کرد. بعد از اینکه جردن جان داد آنها او را در حیاط خانه‌شان دفن کردند. مرگ پسر بچه برای 2ماه پنهان بود تا اینکه پلیس Police سرنخی توسط اسکات برادر کریستوفر که یک ارتشی است دریافت کرد. او به پلیس گفت که برادرش به دفن کردن یک کودک در خانه‌اش طی یک تماس تلفنی اعتراف کرده است. پلیس با حضور در محل و کندن باغچه با جسد جردن مواجه شد. 
آنا رودریگز خواهر لاریسا می‌گوید جردن بچه شیرین و خوبی بود. او یک بار جردن را در حالیکه یک لنگه جوراب در دهانش بود دست بسته در خانه خواهرش پیدا کرده بود. 
لاریسا رودریگز در بازداشت دهمین فرزند خود را به دنیا آورد. مسئولان با سر زدن به خانه او با وضعیت اسفناک بقیه فرزندان او مواجه شدند. خانه پر از موش و سوسک بود و یکی ازز کودکان ساندویچی پر از سوسک در دست داشت. 
قاضی نانسی مارگارت که مسئول قضاوت Judgment این پرونده هولناک بود در دادگاه درحالیکه اشک‌هایش را پاک می‌کرد گفت: این عین وحشت است. می‌دانم به عنوان قاضی نباید احساساتم را بروز بدهم ولی طی 22 سال کارم چنین چیزی ندیده‌ام. این بدترین پرونده ظول عمر من است. نمی‌دانم چطور می‌توانید به زندگی‌تان ادامه بدهید.
کرستوفر رودریگز به 28 و لاریسا به 25 سال زندان Prison محکوم شده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

طناب دار دور گردن قاتل بود که شرط عجیب را پذیرفت و زنده ماند!

تلخ ترین تصاویر از مرگ 3 کودک ! / جهان شوکه شد! + عکس ها

جنازه دختر 8 ساله در وضعیت ناجوری پیدا شد!

مهدی طارمی برای اولین بار دستان پدرش را بوسید + عکس

شهلا و سمیرا باعث خائن شدن من برای معصومه شدند!

وقتی لباس خاص زنم را داخل ماشین پیدا کردم، خشکم زد / او شب دیر به خانه آمده بود!

عکس های بدون لباس دختر مقام بلند پایه کشور را به هم ریخت!

شوهر غیرتی سکینه را وسط خیابان طرز فجیع کُشت!

نجات معجزه‌آسای مردی از داخل خودرویش زیر آب + تصویر

راننده سگ را با طناب پشت ماشینش می کشید!؟ + تصاویر تلخ

جزییات تکاندهنده فروش نوزاد در ایران ! / یک مقام دولتی عنوان کرد

یک زن نوزادش را شبیه گوشت کباب شده دیده بود + عکس

زنی به جای برنزه شدن هیولای زشت شد! + عکس 16+

بحران جدید در تهران / آب و برق نداریم!

 

کدخبر: 393515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟