فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز 110 و گزارش ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از افراد شرور در محدوده میدان امام رضا(ع) بلافاصله تیمی از ماموران تجسس کلانتری 13 قدس به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل فرد شرور در حالی که قمه به دست داشت با ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان قصد فرار Escape داشت که با شلیک تیرهوایی پلیس Police زمین گیر شد.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به ابراز رضایت شهروندان از این اقدام قاطعانه پلیس تصریح کرد: فرد دستگیر شده که یکی از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد زورگیری، چاقو کشی، مزاحمت و سرقت Stealing می باشد و در تحقیقات فنی تاکنون به سه فقره سرقت منزل اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان به پشتوانه همکاری آگاهانه و مشارکت مردم قانون Law مدار و با هدایت های دستگاه قضائی برخورد قاطعانه و قانونی با افرادی که بخواهند در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند به عمل خواهد آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟