نوآوری در فوتبال ایران با معرفی ۴ کاپیتان

به گزارش رکنا ، در حالی که فقط سه روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده، فقط سه باشگاه سپاهان، آلومینیوم و تراکتور با انتشار تیزر اقدام به رونمایی از پیراهن فصل جدیدشان کرده‌اند، اما در این بین اراکی‌ها اقدام جالب دیگری نیز با معرفی چهار کاپیتان خود داشته‌اند.

آلومینیوم اراک که در آستانه چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر هر ساله سعی کرده در بحث مدیا پیشرفت داشته باشد، اکنون پس از رونمایی از پیراهن اول خود، ۴ کاپیتان سال جدیدش را مشخص نموده که می‌توان گفت نوآوری در فوتبال ایران است.

بنابر اعلام رسانه باشگاه آلومینیوم اراک، چهار کاپیتان این تیم در فصل جدید را امیر نوری، میلاد فخرالدینی ، اسماعیل شریفات و سجاد آقایی تشکیل می‌دهند که تصویر این چهار بازیکن در کنار هم با در دست داشتن بازوبند کاپیتانی منتشر شده است.

آلومینیوم اراک

در فصل گذشته میثم مجیدی، بازیکن سابق استقلال و تیم ملی وظیفه کاپیتانی را در آلومینیوم اراک برعهده داشت که در پایان دور رفت از فوتبال خداحافظی کرد و اکنون در هیئت مدیره این باشگاه فعالیت دارد و حالا در فصل جدید یکی دیگر از بازیکنان بومی کاپیتان اول ایرالکو است.

جدا از امیر نوری که طی سالیان اخیر در آلومینیوم اراک حضور داشته، اسماعیل شریفات، میلاد فخرالدینی و سجاد آقایی که دیگر کاپیتان‌های آلومینیوم هستند، مثل میثم مجیدی تجربه بازی در استقلال را دارند.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 916355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟