این زنان جذاب ایرانی با سن نه چندان کم هنوز مجردند /از زیبایی هیچ چیزی کم ندارند !  + عکس

بازیگران از افراد مشهور و سلبریتی جامعه هستند که همواره زیر ذره بین طرفدارانشان قرار دارند. سینمای ایران نیز مانند سایر جهان سابقه طولانی و پرفراز و نشیب دارد و زنان نقش مهمی در آن ایفا کرده اند. در این میان اخبار و حواشی بازیگران به خصوص بازیگران زن ایرانی بسیار برای مردم جذاب است و آن را دنبال می‌کنند. برای مثال قد بازیگران زن ایرانی و قد بلندترین بازیگران زن و قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی یکی از حواشی جذاب برای مردم است.

بازیگران زن مجرد ایرانی

۱. سارا بهرامی

بازیگران

سارا بهرامی در بهمن ماه سال ۱۳۶۱در اصفهان به دنیا آمد. او بازیگری  تئاتر را از کودکی شروع کرد و اولین تجربه سینمایی او بازی در فیلم “تهرون” به کارگردانی نادر تکمیل همایون بود که در سال ۸۸ ساخته شد.

۲. افسانه پاکرو

بازیگران

افسانه پاکرو، متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ اهواز، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی اصالتی ترک داشته و دارای یک خواهر بزرگتر از خودش (یک سال) به نام سعیده می‌باشد. افسانه پاکرو مجرد است.

۳. باران کوثری

بازیگران

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ رشته‌ی نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۰، نخستین تجربه بازیگری اوست.

۴. خاطره حاتمی

بازیگران

خاطره وقتی مادرش ۱۸ سال داشت، در ۲۴ شهریور ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او خواهر و برادر ندارد و تک فرزند است. وی دوران دبیرستان را در رشته‌ تجربی درس خوانده، ولی در مقطع پیش‌دانشگاهی وارد رشته‌ هنر شده‌است. خاطره دانشجو رشته‌ روانشناسی بوده، ولی پس از مدتی از رشته روانشناسی انصراف می‌دهد.

۵. آناهیتا افشار

بازیگران

آناهیتا افشار متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود. از جمله آثاری که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به قورباغه، ایستگاه اتمسفر، برف روی کاج ها، یک کیلو و بیست ‌و ‌یک گرم، برف، هفت و نیم، زیر هشت، متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار و نگین و سامورایی در برلین اشاره کرد.

۶. سوگل خلیق

بازیگران

سوگل سادات خلیق بازیگر زن جوان ایرانی در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۷ در تهران و در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد و مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر تهران دارد.

۷. لیلا بلوکات

بازیگران

 لیلا بلوکات متولد ۴ آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در نقش “نفرتیتی” در سریال یوسف پیامبر، توانست خود را در نگاه مخاطبان جاودانه سازد.

۸. مینا وحید

بازیگران

مینا وحید بازیگر متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است. او مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگری سینما و تلویزیون دارد. مینا وحید علیرغم تجربه کمی که دارد توانسته در این مدت خوب بدرخشد و به شهرت برسد. او ازدواج نکرده و مجرد است.

۹. سحر جعفری

بازیگران

سحر جعفری جوزانی در ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو به دنیا آمد.پدرش مسعود جعفری جوزانی و مادرش آمریکایی است.

۱۰. هدی زین العابدین

بازیگران

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۸ در کرج علاوه بر سابقه حضور در فیلم‌های مختلف، در دنیای مدلینگ و آگهی‌های تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. خبر همسر هدی زین العابدین شایعه است و او تا کنون ازدواج نکرده است.

۱۱. نازنین بیاتی

بازیگران

نازنین بیاتی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از آثار معروف او می‌توان به سریال خانگی مانکن و گلشیفته و فیلم‌های آینه بغل، مغز‌های کوچک زنگ زده و ژن خوک اشاره کرد.

طناز طباطبایی

بازیگران

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. او لیسانس کارگردانی تئاتر دارد، ازدواج نکرده و مجرد است. از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، ویلایی‌ها و سریال یاغی اشاره کرد.

۱۳. نعیمه نظام دوست

بازیگران

 نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران زن ایرانی است که ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است. او به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در سریال‌های طنز خودش را به مردم معرفی کرد.

۱۴. مهرانه مهین ترابی

بازیگران

مهرانه مهین ترابی زاده ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج است و به آشپزی و مطالعه علاقه زیادی دارد. از جمله مهمترین سریال‌های او می‌توان به سریال همسران و خانه سبز اشاره نمود.

۱۵. بهاره افشاری

بازیگران

بهاره افشاری (متولد ۱۳۶۳) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.فعالیت‌هنری‌ اش‌ را سال‌ها پیش‌ بایک‌ سریال‌ آغاز کرد.

۱۶. نیکی کریمی

بازیگران

نیکی کریمی سابقه بازی در کارهایی همچون عروس، آقازاده، کیمیا و یاغی را در کارنامه خود دارد. او جوایز بسیاری را کسب کرده و در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته است

۱۷. ستاره پسیانی

بازیگران

ستاره پسیانی در ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۴ در تهران و در یک خانواده هنری به دنیا آمد. ستاره به دلیل رشد یافتن در یک خانواده هنرمند، از کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد و از همان کودکی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

۱۸. لیلا اوتادی

بازیگران

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. لقب گرانترین بازیگر، رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی و شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون از حاشیه های این هنرپیشه جوان است.

۱۹. هانیه توسلی

بازیگران

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. او از بازیگران خوب و مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. وی دارای دیپلم علوم تجربی و کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. پدرش مرحوم نادر تقی توسلی، سرهنگ ژاندارمری، و مادرش خانه‌دار بود. او چهار خواهر دارد؛ خواهر بزرگ‌تر او هما نام داشته و در حال حاضر مشغول به کار ترجمه است.

۲۰. سارا رسول زاده

بازیگران

سارا رسول زاده مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران و در یک خانواده ۶ نفره متولد شد. او دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.

کدخبر: 1037534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟