ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته + عکس در آمریکا

ژیلا صادقی بازیگر و مجری متولد 22 شهریور 1352 در تهران است. اما اصالتا نیارکی (منطقه ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و سه خواهر و یک برادر دارد که مقیم خارج از کشور است و خودش (ژیلا صادقی) پاسپورت کشور آمریکا را دارد. خانم مجری عنوان نموده که در کودکی بسیار آرام بوده و در مورد احساس درونی خودم با خواهرها و برادرم صحبت می کردم و مادرم می گفت قانع ترین بچه اش بودم.

ژیلا صادقی مجری محبوبو کشورمان ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرام خود مشترک کرده است که خاطره ای از حضورش در امریکا را تعریف می کند که بسیار دلش می خواست در شب های احیا در مشهد مقدس باشد و اتنفاق معجزه آسایی را بیان می کند که به خواسته دلش رسیده است.

ژیلا صادقی به عکس های جنجالی اش در فرودگاه امریکا که انتقادات کاربران را به همراه داشته با اتشار یک استوری واکنش نشان داده است.

او نوشت: تمام پست های صفحه را چک کردم، مطلبی ندیدم که بخوام در خصوص حجاب یا پوشش اختیاری اظهار نظری کرده باشم ، اما در خصوص احترام به هم با هر اعتقاد و تفکری ،

و در مورد دست درازی و بی عدالتی و مرگ انسانها در هر جای دنیا کپشن نوشتم و اشک ریختم، پستها همچنان موجود است البته با پوشش همیشگیم

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در کنار اجرا کار صادرات و واردات انجام داده و ورزش سوارکاری، تیر و کمان، شنا و غواصی را هم دنبال می کند. او دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده است.

بازیگری را از سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر شروع کرد و سپس در سال 1383 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد، سریال هزار چشم و فیلم من سالوادور نیستم کارهای شاخص وی میباشد.

جنجال تصاویر سفر به آمریکا و پوشش آزاد

در اردیبهشت 1403 تصاویری از بازگشت این مجری در فرودگاه به هنگام بازگشت ثببت شد که به خاطر پوشش آزادش و همچنین نظرات منتناقض او در گذشته با بازخورد منفی فراوانی در شبکه های اجتماعی رو به رو شد.

ژیلا صادقی

کدخبر: 1035619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟