نجات 40 زن از میان آتش و دود خوابگاه دخترانه در تهران

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت چهار صبح شنبه، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در سعادت آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که درپی آن سه ایستگاه به همراه تجهیزات و امکانات لازم از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان چهار طبقه که  ۱۶ اتاق داشته و محل اسکان بانوان و متعلق به بخش خصوصی بوده، رخ داده است. آتش از آشپزخانه این ساختمان واقع در زیرزمین آغاز شده و دود تمام طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: حدود ۴۰ نفر در این ساختمان سکونت داشتند که همگی در دود گرفتار شده بودند. آتش نشانان همزمان عملیات خروج افراد و اطفای حریق را آغاز کردند که در پی آن موفق شدند ۴۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دهند.

 این حادثه مصدومی نداشت و عملیات در ساعت ۵:۱۰ به پایان رسید. این حادثه، دومین آتش سوزی در خوابگاه بانوان بود که  باید توسط دستگاه‌های متولی مورد بررسی قرار گیرد و تمام این ساختمان‌ها باید توسط سازمان آتش‌نشانی، گواهی ایمنی دریافت کنند.

کدخبر: 1038147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟